IMMER Group виступила головним партнером конкурсу Неймовірні села України 2018

27 квітня 2018, 07:00 5296

Компанія IMMER Group виступила головним партнером ІІІ Всеукраїнського конкурсу «Неймовірні села України 2018». Редакція AgroPortal.ua розпитала президента IMMER Group Ірину Мірошник про компанію та участь підприємства в конкурсі.

Що компанія пропонує українським аграріям?

Ірина Мірошник: IMMER Group пропонує нове екологічно чисте рішення для підвищення ефективності агропромислового рослинництва — біорозкладна плівка для мульчування ґрунту.

У минулому році ми провели необхідні дослідження і випробування на дослідних полях Інституту імені Погорілого, склали технологічні карти її застосування. Результати випробувань підтвердили як економічну ефективність цієї новації, так і її позитивний вплив на екологію: підвищується врожайність, знижуються витрати води, що важливо в існуючих сьогодні умовах мінливого клімату.

Плівка зроблена виключно з органічної сировини і за 3-6 місяців практично повністю розкладається на воду, гази і біомасу, решта розчиняється після дискування ґрунту.

«N. B.!» Біорозкладна плівка = плюс 70% до врожайності

Чому IMMER Group вирішила підтримати конкурс «Неймовірні села України 2018»?

Ірина Мірошник: По-перше, українське село — це наріжний камінь розвитку сільського господарства, яке сьогодні дає 18% від загального ВВП країни. Від життя села залежить добробут країни, де ми живемо і працюємо.

По-друге, ми, як учасник Глобального Договору ООН, взяли на себе зобов'язання щодо реалізації Цілей Стійкого Розвитку, згідно з якими ми зобов'язані вносити свій вклад в розвиток нашого світу.

І, по-третє, нам є що запропонувати для підвищення ефективності сільгоспвиробництва фермерам і людям, які працюють на землі.

На вашу думку, чому важливо розвивати сільські території в Україні?

Ірина Мірошник: За рахунок того, що в пострадянський час в Україні особливо ніхто не займався комплексно внесенням пестицидів і хімікатів в АПК, ми стали передовою країною в плані чистоти ґрунтів з величезним потенціалом для органічного виробництва.

Проблема утилізації старих запасів гербіцидів і хімії — окрема проблема. Агробізнес продовжує активно розвиватися, конкуренція зростає.

Будь-яка цивілізована країна ґрунтується в своєму розвитку також на розвиток сільських територій. Інакше порушується баланс взаємин і базові правила економіки.

«N. B.!» Євросоюз відмовляється від оксорозкладної плівки для мульчування

Яким IMMER Group бачить подальший розвиток українського агросектору?

Ірина Мірошник: У нас один шлях — потрібно підвищувати продуктивність, знижуючи витратність та вплив на екологію. Ми знаємо, що в Європі вже зафіксована проблема значного зменшення комах — першої ланки в циклі землеробства і рослинництва. Це в тому числі — результат негативного впливу на екологію застосування різних видів хімії в сільському господарстві.

Щороку в Європі збільшується частка споживання продуктів з приставкою «біо». Ці товари дорожче звичайних. При цьому, судячи з цифр ринку органічних продуктів, попит на них зростає з кожним роком.

Мало того, ООН офіційно заявила, що право жити в екологічно чистих умовах — невід'ємне право людини. І це дійсно дуже важливо.

В українського аграрного бізнесу немає іншого шляху, окрім як впровадження подібних екологічно чистих технологій.

Дякую за бесіду.


Іванна Панасюк, AgroPortal.ua