«До 2050 року ми повинні мати на 60% більше продовольства, щоб прогодувати населення планети. Харчова промисловість відіграватиме провідну роль», — каже Кара ВанКлік, директор відділу маркетингу американського кооперативу CHS.
Споживачі потребують більш корисні та якісні продукти — і виробники готової продукції покладаються на виробників інгредієнтів цих продуктів для досягнення такої мети.
Компанії продовжують вкладати кошти для задоволення споживчого попиту в інновації. CHS нещодавно провів нові дослідження і запустив новий об'єкт у штаті Міннесота для вирішення проблем попиту, який так стрімко зростає.
1. Суперперекус
«Перекус є тенденцією, що розвивається, — каже Еріка Флінн, дослідник CHS. — Споживачі тепер очікують на набагато вищу поживну цінність від закусок». Вони хочуть, щоб у їжі був достатній вміст білка, клітковини, цільного зерна і були відсутні цукор, натрій, трансжири й ароматизатори.
«Споживачі їдять маленькі порції їжі протягом дня, — пояснює Флінн. — Вони їдять йогурт на сніданок, курку з салатом на обід, нут та каші як основну закуску, а не великий стейк».
Виробники продуктів харчування і напоїв звертаються до постачальників інгредієнтів, щоб вони підвищили вміст білка в продуктах харчування. CHS вважає, що збільшиться попит на ринку соєвого борошна, соєвих білкових ізолятів і інших соєвих інгредієнтів. «Всі основні виробники пропонують закуски з 10-15 грамами білка, часто із сої, що становить 20 або більше відсотків добової потреби у білку дорослої людини», — говорить Флінн.
Насіння соняшнику сьогодні також відносять до закусок. Воно не містить ГМО, глютену, багате на білки, вітаміни Е і фітостерини.
«Значне зростання смакових якостей насіння соняшнику є ознакою того, як воно стало здоровим продуктом із високим вмістом білка», — каже Рон Аберле з Menoken, який купує насіння сорту Royal Hybrid® і працює на ринку соняшнику понад 15 років.
«CHS допомагає мені у моєму бізнесі. Мені подобається працювати з фермерами, що належать до цієї компанії, я їм довіряю, — розповідає Aберле. — Коли CHS експортує гібриди і насіння соняшнику, прибуток від збуту повертається до нас також як протекція».
2. Зміна джерел білка
«Дуже важливо знаходити різні типи білка, щоб нагодувати світ, — каже ВанКлік. — Виробництво тваринного білка вимагає більше зусиль, тому стійкі джерела рослинного білка набувають все більшого значення».
Споживачі США збільшують споживання білка і в той самий час активно шукають більш стійкі джерела. «Сучасні люди часто використовують flexitarianism — це означає, що іноді вони є вегетаріанцями, іноді їдять м'ясо, але не відчувають, що вони повинні вживати лише м'ясо чи лише вегетаріанські продукти, — говорить Флінн. — Як результат — вони віддають перевагу соєвим білкам, яйцям і молочним продуктам».
Соєво-промислові асоціації працюють для того, щоб посилити зв'язок між виробниками і споживачами. «Такі компанії, як CHS, гарно підходять для просування соєвих продуктів», — говорить Джоел Торсуд з Хіллсборо, який працює як на соєву раду, так і на раду соєвого інституту харчування.
«Дієти в Сполучених Штатах містять занадто багато вуглеводів і недостатньо білка. Азіатська дієта, яка включає в себе набагато більше сої, є більш здоровою, — вважає Торсуд. — Соєвий білок — найкращий, тому що це повноцінний білок з усіма необхідними амінокислотами, але цього недостатньо для американської дієті».
Торсуд каже, що його пристрасть до правильного харчування пов’язана з його діагнозом — він діабетик. «Я обираю сою в якості закуски, що не підвищує рівень цукру в крові. Edamame (зелені соєві боби) мають вищий вміст білка і клейковини. Все більше людей також вживають соєве молоко».
3. Тисячолітній образ мислення
У той час як покоління Y має менший дохід, ніж його попередники, вони все ж платять більше за продукти, які покращують їхнє здоров’я.
«Одна з основних речей, які змінюють сервіс харчування, — зрушення в динаміці покоління Y, — говорить Марсі Нідхам, директор управління Ventura Foods. — Найбільше люди, такі як бебі-бумери, покоління Y, потребують їжу в будь-який час, в будь-якому місці, і вони живуть соціальними/цифрових засобами масової інформації. Це культура негайного задоволення потреб».
Ресторани швидкого здорового харчування Chipotle Mexican Grill, Smashburger і Panera Bread процвітають, в той час як заклади швидкого харчування, такі гіганти, як McDonald`s і Taco Bell, щосили намагаються зберегти свою актуальність.
Ресторани також стараються пропонувати мінімум страв, бо покоління Y часто замовляє закуски і напої, зроблені в блендері. «Люди не їдять три окремі страви, — говорить Нітхам. — Робота, яку ми виконуємо в Ventura Foods, допомагає ресторанній індустрії зрозуміти, як вона може адаптувати свої продукти для споживачів, щоб вони лишалися задоволеними.»
4. Автентичні, сміливі, глобальні смаки
Покоління Y має різні смаки, відмінні від бебі-бумерів і Gen Xers. «Ці люди росли з меншою кількістю подряпин і кращим харчуванням, — говорить Нідхам. — Вони звикли споживати різноманітні продукти харчування з різних культур».
Автентичні і винахідливі комбінації смаків повернулися до сьогоднішніх споживачів, багато хто з яких є завзятими любителями кулінарних шоу і блогів.
Для того щоб задовольнити попит на сміливі і дивні смаки, Ventura Foods запустила лінійку соусів для барбекю в 2014 р., що не містять глютену, штучних ароматизаторів, консервантів, з високим вмістом фруктози, кукурудзяного сиропу, з обробкою натуральним деревним димом.
5. Розумне харчування
Супротив, страх і розчарування є важливою часткою сучасної харчової поведінки людей, за даними недавнього дослідження CHS спільно з ConAgra Foods і Cargill.
Споживачі побоюються оброблених харчових продуктів, вони недовіряють уряду і великим гравцям у харчовій промисловості, що змушує їх кооперуватися.
«Розумне харчування є мегатрендом, який впливає на діяльність харчової промисловості, — каже Дейв Шелюга, директор Ardent Mills. — Споживачі хочуть прості, свіжі продукти, які були вирощені в нормальній екології».
6. Прозорість і цінність
«Покоління Y надає великого значення області соціальної відповідальності», — говорить Нідхам.
«Цінність управляє цінністю, — вважає він. — Мова йде про прозорість. Про великий бізнес, тобто вміння компаній тримати своє слово».
Якщо ви не робите того, що обіцяєте, ваша репутація знищена. «Багато компаній говорять про те, як вони добре ставляться до своїх споживачів або навколишнього середовища, або як вирощують тварин. Прикладом може служити Chobani, бренд, який робить акцент на виробництво йогурту, — коментує ситуацію Флінн. — Споживачі вірять цьому бренду і добре ставляться до компанії, і це робить її найбільш швидко зростаючим брендом їжі в США».
«Прагнення до прозорості можна побачити в типових питаннях клієнтів, які просять CHS надавати інформацію про соєві білкові продукти, — каже Флінн, — включаючи такі питання: де вирощені боби? чи є аналіз, який доводить, що вони без ГМО? чи є у них залишкові пестициди або важкі метали? який метод використовували для видобування нафти? яка політика рециркуляції води?
7. Позитивні атрибути здоров'я
Продукти харчування і напої мають бути гарячими, бо споживачі різного віку стежать за своїм здоров’ям, починаючи від збільшення енергії і контролю ваги, щоб краще спати і відчувати себе молодше. Наприклад, вживання круп для здоров'я серця, апельсинового соку для зниження рівня холестерину і пробіотичних напоїв для здоров'я травної системи.
«Атрибути здоров’я особливо важливі для покоління Y, — говорить Нідхам. — Споживачі під 30 шукають органічні білки, вони зацікавлені в суперпродуктах і суперфруктах, таких як ягоди годжі і капуста, які мають цілющі властивості без шкоди смаку».
На думку Нідхама, тенденції в галузі здоров'я будуть рухатися вперед відповідно до таких критеріїв, як функціональність, стійкість, свіжість і справжність.
AgroPortal.ua по материалам Chsinc.com