З особливим смаком: на ринку з’явився новий виробник сиродавлених олій

22 вересня 2024, 05:48 15062

Ідея виготовлення сиродавлених олій виникла у архітектора-підприємця Сергія Іванова-Костецького на початку 2024 року. Можна сказати, розпочати власне виробництво цього продукту спонукало повномасштабне вторгнення. Також підприємець продовжує займатися вирощуванням баранини німецьких порід на замовлення.

Сьогодні під торговою маркою Оliacom виробляється 4 види чистих олій — лляна, гарбузова, з насіння розторопші та з волоського горіха. Ще 3 види олій виготовляють із додаванням трав, лимону або часнику. У лляну олію додають лимон та чебрець, і в результаті вона набуває чудового аромату, в гарбузову просто додають часник або часник із базиліком.

Сировину для виготовлення олії до середини літа закуповували у фермера на Одещині, але, на жаль, він припинив свою діяльність через війну. Наразі проблем із сировиною немає, купують її у відомої компанії «Земледар».

За словами власника крафтового виробництва, 50% від усієї продукції, що вони продають, є чиста гарбузова олія та гарбузова олія з часником. Наступна за популярністю у споживачів — лляна олія. Вона є найдешевшою не лише у їхній лінійці, а й в усіх виробників сиродавлених олій першого віджиму.

«Особливість торгової марки Оliacom у тому, що в нас є олія з додаванням смаків на базі олій із дуже вираженим смаком. Наприклад, у гарбузову додаємо часник, тож, окрім великих її переваг, ми ще маємо смачну ароматизовану олію з часником, часником-базиліком для салатів», — розповідає виробник.

95% своєї продукції підприємці реалізують онлайн через сторінки у соцмережах Instagram та Facebook та співпрацюють із крафтовим магазином у Львові, який бере їхню олію під реалізацію.

«За обсягами — ми невелике виробництво, яке виготовляє 300 пляшок на місяць. За необхідності плануємо збільшувати виробництво до 500 пляшок на місяць. Після проходження сертифікації «Кошер» і окремо сертифікації «Халяль» плануємо виходити на експорт і, відповідно, збільшити виробничі потужності з облаштуванням додаткових виробничих ліній. Зі збільшенням асортименту ми також плануємо розширити лінійку до 10 видів олій і паралельно розробили вже торгову марку на базі нашого виробництва. Це корисні олії, націлені на здоровий спосіб життя та підтримання імунітету, — обліпихова, макова, конопляна, мигдалева та з абрикосових кісточок», — підсумував Сергій Іванов-Костецький.


Тетяна Ярмоленко, AgroPortal.ua