Марафон #інстафермери. Як продати через Instagram 1,5 т перцю

16 червня 2021, 07:30 3363

Катерина Олійник народилася в селі Клекотина, що на Вінниччині. Після навчання залишилася в місті працювати педагогом. Та за кілька років повернулася в село і разом із чоловіком розпочала вирощувати перець.

В обробітку під перцем близько 40 соток. Вирощує Катя довгий та квадратний перець, а цього року — спробувала ще й мексиканський.

При переїзді в село Катя мала обмежене коло спілкування, саме тому почала вести Instagram і стала популярною в мережі Кучерявою Фермеркою.

Основні тези ефіру:

  • Фермерка планувала займатися сухофруктами, але на сушарку потрібні були кошти. Вирощування перцю — те, що дає прибуток за один сезон.
  • Стартовий капітал був 700 доларів, саме на цю суму було закуплене насіння гібридів перцю.
  • Перший урожай — 14 т перцю, 1,5 т продукції Катя продала через Instagram.
  • Продукцію збувають переважно на місцевому базарі, ціна від 30 грн/кг.
  • Сороки — головні шкідники плантацій перцю.
  • Катя співпрацює із сироварнями та шоколатьє, які виготовляють продукцію з її перцем.
  • Цього року молоде подружжя запустить в роботу омріяну сушарку, яку спроєктували самостійно.

Більше — дивіться у відео.


Для довідки: марафон #інстафермери — це цикл прямих ефірів в Instagram з молодими фермерами та фермерками абсолютно нового формату, які поки що взагалі знаходяться не на «радарах» суспільства чи держави. Це буде формат неформального та живого спілкування про реалії малих фермерів-початківців з в.о. міністра аграрної політики та продовольства України у 2019 р. Ольгою Трофімцевою.

Участники #інстафермери — молоді фермери-початківці, які почали розвивати свій бізнес через соціальні мережі. Напрямки зайнятості фермерів дуже різнопланові — вирощування та продаж саджанців, перцю, мікрозелені, телят, розвиток агротематики в соцмережах.

Онлайн-видання AgroPortal.ua — інформаційний партнер марафону.


Джерело: Agro.Marathon // Instagram