VIS-A-VIS # 4. Ферма Озеряна і SMM, або Як продати ягоди через Facebook. Тизер

15 серпня 2018, 13:50 2251

Вже скоро — дуже позитивний і щирий четвертий випуск VIS-A-VIS з власником ягідної ферми «Озеряна» Ярославом Мовчуном, який особисто в руки розвозить свою продукцію покупцям.

- Чи планує він масштабувати свій бізнес?

- Як утримати якість, клієнтів, а головне знайти нових, не йдучи в опт?

- Як досвід в ралі допомагає продавати ягоду?

- І чи допомагають раки у вирощуванні лохини? — Все це і більше дізнаєтеся в повному випуску!

Інтерв'юер: Володимир Коломоєць, генеральний директор Pedersen & Partners Ukraine

Респондент: Ярослав Мовчун, власник ягідної ферми «Озеряна»

Партнер проекту: компанія «КУН-Україна»

Ставте лайк і обов'язково пишіть в коментарях, про кого ви хочете побачити наступні випуски VIS-A-VIS.

Підписуйтесь на наш канал: https://goo.gl/4JdMYw

Натискайте дзвіночок, щоб отримувати повідомлення про нові випуски.

Facebook: https://www.facebook.com/AgroPortalUa/

Instagram: https://www.instagram.com/agroportal.ua/