Бізнес на крем-меді. Найбільші виклики — аналіз ринку, етикетка та пакування

18 грудня 2020, 07:05 3048

Виробникам, які збираються займатися виробництвом та реалізацією крем-меду в Україні, найбільше сил доведеться докласти для аналізу ринку та пошуку тих смаків, які б зацікавили та задовольнили потребу потенційного покупця.

Також не менше уваги потрібно приділити етикетці та пакуванню. Про це в коментарі AgroPortal.ua розповів менеджер відділу збуту медової компанії «Бартнік» Андрій Сич.

За його словами, їхня компанія вже виготовляє медові суміші з додаванням прополісу, маточного молочка, перги та пилку.

«Вони мають попит через натуральні медові компоненти. У листопаді компанія вирішила запустити виробництво крем-меду з фруктами. Мали на меті запропонувати покупцеві щось незвичайне та знайти нових клієнтів», — говорить він.

Із великої кількості варіантів вибрали чотири смаки, які, вважає Сич, будуть цікавими для цінителів солодкого та водночас натурального. А саме: поєднання натурального квіткового меду з малиною, полуницею, чорницею та лимоном.

«Кожен смак унікальний та чітко виражений. Мед-крем не містить барвників, ароматизаторів та цукру. Це такий корисний медовий десерт», — каже Сич.

На реалізацію ідеї знадобилося три місяці.

«Найбільше часу і фінансових ресурсів витратили на аналіз ринку, підбір смаків і розроблення дизайну етикетки для продукції. Тепер перед нами новий виклик — налагодження збуту новинок», — каже Сич.

N.B. Європейські імпортери забивають склади українським медом

Дуже великих витрат потребує те, щоб зайти з продуктом у великі мережі.

«Значна кількість маркетів має свій грошовий еквівалент за введення нових позицій. Тому для початку перші кроки на введення новинок краще здійснювати з інтернет-магазинами та маркетами, в яких можливо безкоштовно представляти свою продукцію», — зазначив він.

За його словами, наразі компанія робить перші продажі новинок і говорити про попит поки зарано.


Наталія Рекуненко, AgroPortal.ua