Експерт: Українські виробники конкурують з імпортом навіть поза сезоном

04 жовтня 2019, 10:52 1647

Вітчизняному виробникові плодоовочевої продукції, який хоче серйозно заявити про себе і не вступати у надто жорстку боротьбу, варто зосередитися на товарах із доданою вартістю. Набагато більші конкурентні ризики очікують його у сировинному секторі.

Про це заявила керівник департаменту «Маркетинг-Аналітика» оптового ринку «Шувар» (м. Львів) Тетяна Гетьман під час конференції «Переробка плодоовочевої і ягідної продукції. Сучасні тренди», організованої Фондом ЛАСКА за підтримки Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP).

На відкритому майданчику ринку «Шувар» продається понад 200 тис. т овочів і фруктів. Такі ж обсяги проходять і через термінал, де переважно імпортна продукція. Тут представлені товари вищої якості, до них висуваються особливі вимоги щодо пакування, калібрування тощо.

«Дуже тішить, що і на цій платформі почали виставлятися українські виробники, конкурувати з імпортом навіть поза сезоном. Високий рівень продукції — це якраз та сфера, де треба зростати нашим плодоовочівникам», — відзначила Тетяна Гетьман.

За її словами, поки що значна частина переробленої продукції на «Шуварі» таки належить імпорту, зокрема польському.  

«Такий товар надзвичайно популярний, за ним приїздять, зокрема, представники сектору HoReCa не тільки із Західної України, але й з інших регіонів. Активно купуються, приміром, в'ялені томати, цибуля у різноманітних соусах. Зростаючий попит на подібні продукти могли б задовольняти і українські переробники», — зазначає Тетяна Гетьман.


Ірина Садова, AgroPortal.ua