Брендування та розфасовка. І експорт меду злетить

16 лютого 2020, 08:04 2822

Україна може збільшити експорт меду за рахунок великих обсягів монофлорних сортів, роботи над іміджем і виключення попадання на ринки продукції, що містить антибіотики, а також фальсифікату.

Таку думку в коментарі для AgroPortal.ua висловив співзасновник «Медової біржі» Гаррі Ремферт.

Крім того, на його погляд, необхідно стимулювати збільшення експорту брендованого, розфасованого меду.

Зараз основні обсяги експорту українського продукту спрямовані на ринок ЄС. Квоти, які виділені на безмитний експорт меду, вибираються блискавично.

Незважаючи на те, що в цьому році Євросоюз збільшив розмір квот до 6 тис. т, до 10 січня вони були закриті.

«Ринок ЄС однозначно найбільший і привабливий для експортерів не тільки України, а й Аргентини, Мексики, Китаю та інших. Щорічне підвищення квот на наш мед — це крапля в морі для цього ринку», — говорить експерт.

Крім ЄС, дуже перспективними ринками збуту він називає Саудівську Аравію поряд із Японією, Південною Кореєю, ОАЕ та Ізраїлем.

«Саудівська Аравія давно відома як цікавий споживач меду з Німеччини, причому величезна частка на весь експортований обсяг припадає на реекспорт саме українського меду», — додав Ремферт.


Наталія Рекуненко, AgroPortal.ua