Думка: Низька довіра призводить до найбільших витрат у бізнесі

24 жовтня 2019, 15:45 2458

Низький рівень довіри — це найбільша стаття витрат для будь-якої організації. Саме її зараз не вистачає державі, бізнесу та суспільству.

Таку думку під час VI форуму «Диригенти змін» висловив керуючий партнер Deloitte Ukraine Андрій Булах.

За його словами, у наш час спостерігається дуже низький рівень довіри в Україні та світі. Приміром, за підсумками 2018 року рівень довіри українців до влади склав лише 9%.

«Низький рівень довіри призводить до непорозуміння, уповільнення прийняття рішень, зменшення комунікації, погіршення відносин, спричиняє міжособистісні конфлікти, інтриги, таємні плани», — говорить він.

Керуючий партнер Deloitte Ukraine розділяє думку автора книги «Швидкість довіри» Стівена Кові. Останній виділяє чотири елементи, які роблять нас гідними людьми і викликають довіру до нас інших та до самого себе. Це — цілісність, здібності, наміри, результат. Їх можна розділити на дві групи: характер і компетенція.

«Цілісність — це за своєю суттю чесність. Тобто сформульована ціннісна основа, виконання своїх обіцянок та зобов'язань. Наміри — це наші мотиви, плани про відповідну поведінку. Довіра зростає, коли наші мотиви прозорі. Здібності — це таланти, знання та вміння. Тобто, інструменти, які дають нам можливість досягати. Результат — це наша ефективність, спроможність доводити розпочату справу до завершення», — зазначає він.

Також Булах додає, що всі ці елементи потрібні для зміцнення довіри, але без результату криза неминуча.


Наталія Рекуненко, AgroPortal.ua