У світі — підвищений інтерес до українських продуктів

21 травня 2022, 08:00 2105

Через велику кількість українців у Польщі в місцевих ритейлерів виник підвищений інтерес до українських продуктів харчування. І зараз вони мають великі шанси з’явитися на полицях європейських супермаркетів.

Про це AgroPortal.ua розповіла засновниця та директорка компанії «Будьмо здорові», ТМ Smakuli Руслана Римарська. Її компанія представляла Україну на Міжнародній виставці Warsaw Food Expo, яка проходила в Польщі 17-19 травня. 

«На виставці у Варшаві було організовано два українських стенди — Do Business With Ukrainians та U-Food. Загалом свою продукцію тут представляли близько 100 українських компаній малого та середнього бізнесу», — розповідає Руслана Римарська. 

Вона додає, що поточна ситуація змусила швидко змінювати стратегію бізнесу, а саме — зміщувати фокус просування продукції на ринки ЄС. 

Руслана Римарська, засновниця та директорка компанії «Будьмо здорові», ТМ Smakuli

Морські перевезення в Україні заблоковані, логістика до ОАЕ, Саудівської Аравії, США ускладнилась та суттєво здорожчала. Натомість скасування всіх митних обмежень із ЄС та наша безпосередня близькість (виробничі потужності знаходяться на відстані 40 км до кордону з Польщею) відкривають для нас нові можливості

За її словами, підприємство вже відкрило у Польщі торгову компанію і планує орендувати склад для того, щоб мати можливість самостійно виконувати замовлення на невеликі мережі.

«Саме під час виставки Warsaw Food Expo і прийшло розуміння, що це був правильний крок, і нашим клієнтам так дуже зручно і безпечно працювати з нами», — зазначає Руслана Римарська. 

Вона говорить, що під час виставки українськими продуктами харчування цікавилися як поляки, так і баєри з Прибалтики та Великої Британії. 

«Баєри активно цікавились нашим стендом загалом і були навіть здивовані високою якістю українських кінцевих продуктів, а також високо оцінили наш дизайн пакування», — ділиться враженнями Руслана Римарська. 

На даний час компанія «Будьмо здорові» не експортує свою продукцію, оскільки ще не вирішене питання логістики до тих країн, з якими існують контакти. Але є сподівання, що вже на початку літа експорт піде в Польщу і далі.


Для довідки: компанія «Будьмо здорові» з виробництва хлібобулочних виробів заснована у 2010 році. У 2016 році підприємство стало першим українським виробником безглютенового печива.


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua