Оскільки споживачі шукають смачніші та екологічно чисті продукти, Індія надає широкі можливості для інновацій на основі рослин.
Про це повідомляє компанія Kerry, заявляючи, що Індія є унікальним ринком рослинних білків, пише newfoodmagazine.com.
Зазначається, що в Індії вегетаріанці становлять третину населення, інші 70% також регулярно споживають рослинні білки. Флекситаристи — це споживчий сегмент, який використовує як м'ясо, так і його альтернативу, а також вегетаріанську їжу і є рушійною силою переходу на рослинну основу.
Згідно з дослідженням Kerry, 41% населення Індії вже споживає шість або більше видів рослинних білків, причому більшість страв складається з бобових, салатів, сочевиці або варених овочів.
«Можливості та потенціал для виробництва рослинних білкових продуктів у Індії є багатообіцяючими. Зараз альтернативний ринок м'яса в регіоні оцінюється в $171 млн, і очікується, що до 2025 р. він зростатиме на 8,5% в рік», — зазначає директор з маркетингу Kerry Southwest Asia Саїд Гунджан Пандей.
Він додає, що ці цифри вказують на зсув парадигми у бік рослинного м'яса в країні. Трьома основними рушійними силами цього зсуву є користь для здоров'я, прагнення до різноманітності та розуміння того, наскільки важлива стійка продовольча система.
За прогнозами, глобальний ринок альтернативного м'яса матиме середньорічний темп зростання 14% протягом наступних п'яти років і досягне $9,5 млрд до 2023 р.
Азія на даний час є другим за величиною регіоном у світі за альтернативами м'яса на рослинній основі, на який припадає 22% світових продажів у вартісному вираженні, і за очікуваннями до 2025 р. стане найбільшим світовим ринком.
Проте нове дослідження показує, що в Азії існує значна незадоволена потреба у наданих альтернативах.
«Споживачі шукають продукти з чудовим смаком, текстурою та поживними речовинами, які також відповідають місцевій або регіональній кухні або смакам», — пояснює віцепрезидент і генеральний директор підрозділу продуктів харчування та м'яса Kerry Asia Pacific, Middle East & Africa Ронан Молоні.