Інтернет-тренди визначать 2017 рік

22 січня 2017, 09:03 2612

Відомий сервіс Trendwatching.com склав добірку тенденцій, які будуть визначати споживчі очікування в 2017 р.

Про це повідомляє innovations.com.ua.

Перший з таких трендів-прогнозів вплине на життя інтернету. Якщо раніше у Всесвітній павутині базовою валютою була інформація, то в найближчому майбутньому це місце займе віртуальний досвід. Він стане таким же вагомим, як реальний, часом навіть більш цінним.

У фізичному світі є чимало обмежень: не у кожного є можливість отримати певні види досвіду з тих чи інших причин. У віртуальному світі цих проблем немає. При відсутності кордонів й обмежень отримати будь-який досвід стає цілком реально, обмеженням стане лише час споживача. Тобто, враження, які будуть вибирати люди в інтернеті, ще краще охарактеризують те, ким вони є. Ті компанії, які підтримають цей тренд і надаватимуть можливість отримати винятковий досвід, будуть стрімко розвиватися й отримають визнання споживачів.

Одним із зачинателів такого тренду нещодавно стала відома група ABBA. Її учасники заявили про те, що в 2018 р. вирушать у «віртуальний тур». У співпраці з музичним магнатом Саймоном Фуллером і компанією Universal Music АВВА проведе «новаторський захід, який буде використовувати найсучасніші технології віртуальної реальності і дозволить шанувальникам побачити, почути і відчути групу так, як ніколи раніше». Ця компанія може здійснити фурор.

У листопаді 2016 р. онлайн-рітейлер Alibaba запустив Buy+ — сервіс для шопінгу з елементами віртуальної реальності. Клієнти з Китаю можуть «перенестися» в Нью-Йорк і здійснити покупки у відомому універмазі Macy`s. Крім того, Alibaba також запустила шопінг-гру з доповненою реальністю під назвою Catch a Cat, схожу на відому Pokеmon Go.

Китайські компанії ймовірно стануть лідерами із впровадження віртуальної реальності. Підтверджує це факт того, що HTC планує в найближчому майбутньому створити 10000 віртуальних «центрів вражень» в Китаї.
 
Компанія Google вирішила запустити додаток Tilt Brush для шолома віртуальної реальності HTC Vive. Він дозволяє користувачеві «малювати» у трьох вимірах, використовуючи спеціальний «пензлик», який потрібно тримати в руці. Кольори, чорнило, ефекти можна вибирати з віртуальної палітри. Зберегти результати малювання легко у вигляді анімованого gif-файлу. Цей тренд може здатися вузькоспеціалізованим — адже, на перший погляд, він допоможе тільки високотехнологічному бізнесу. Однак його основа — це психологія і поведінка людини. А для людей це важливо, адже вони так хочуть отримати диво.