Виробники Нідерландів отримали величезні збитки. Деякі з компаній опинилися на межі банкрутства.
Про це на своєму Facebook повідомив Радник з питань сільського господарства Посольства Королівства Нідерландів в Україні Рейнауд Наутен.
При цьому він додає, що нині ситуація змінилася: «Попит на квіти дещо впав, але не зник зовсім. Виробники понесли додаткові затрати, пристосовуючись до нових умов ведення бізнесу — торговці масово перейшли на онлайн-продажі».
Окрім цього, Рейнауд Наутен зазначає, що до карантинних обмежень у 2021 р. особливо готувалися квіткові трейдери, які відстежують обмеження на ринках збуту та намагаються організувати поставки у діючих жорстких умовах. У кількох країнах продажі лімітовані, але не зникли зовсім.
Говорячи про лідера ринку в квітковому сегменті — Нідерландів, Радник з питань сільського господарства Посольства Королівства Нідерландів в Україні зазначає, що серед ТОП-10 ринків збуту складнощі з поставками країна має лише у випадку Уельсу та Англії. У кількох країнах продажі лімітовані, але не зникли зовсім.
«Найбільше (27% квітів та 26% інших рослин) із Нідерландів експортується до Німеччини. Основне блокування там тривало з 16 грудня по 10 січня, коли була дозволена робота лише магазинів з продуктовими товарами, аптек та банків. По 13% квітів та інших рослин експорту доводиться на Францію. Блокування, пов’язане з СOVID, там почалося ще 28 листопада. Проте квіткові магазини та садові центри відкриті», — зазначив він.