Аграрії йдуть у переробку: Agricom почала випускати мюслі

11 листопада 2016, 10:42 2000

Агропромислова компанія Agricom Group налагодила випуск мюслі під ТМ San Grano в Київській області.

Про це повідомила керівник напрямку маркетингу Галина Горбань, передає «Інтерфакс-Україна».

«Ми бачимо в світі тренд правильного і здорового харчування. Знайти в Україні продукти, які дозволяють дотримуватися цього тренду, дуже важко. Також ми розуміємо, що продукт має бути не тільки корисним, але і смачним. Тому прийняли рішення зайти з унікальною рецептурою в нову для нас категорію — мюслі», — сказала вона, додавши, що у виробництві застосовується три злаки: овес, пшениця та ячмінь.

За її словами, зараз продукція виробляється на потужностях заводу-партнера в Броварах, але вже влітку наступного року компанія введе в експлуатацію власний завод із виробництва пластівців в смт Михайло-Коцюбинське Чернігівської області.

Загальна сума інвестицій у запуск заводу з виробництва пластівців у Чернігівській обл. становить $7 млн. Введення проекту в експлуатацію планується влітку 2017 р., потужності заводу з виробництва складуть близько 1,6 тис. т на місяць.


Для довідки: Аgricom Group спеціалізується на виробництві і дистрибуції продуктів харчування із зернових культур, об'єднує сільськогосподарські, переробні та торговельні підприємства. Потужності зі зберігання на 63 тис. т представлені двома елеваторними комплексами на території Білокуракинського та Чернігівського кластерів.

Група обробляє 40 тис. га в Рівненській, Чернігівській та Луганській областях. Дистрибуційний напрямок представлено Торговим домом «Добродія Фудз», який займається продажами бакалійної групи товарів під власними торговими марками «Добродія» і San Grano.