Агросем виходить на новий етап розвитку

11 вересня 2017, 18:00 8786

Компанія «Агросем» за 10 років існування вийшла на новий рівень ефективної роботи. На сьогодні компанія переживає наступний етап трансформації, завдяки новій стратегії розвитку та інноваційному підходу до ведення бізнесу.

Як говориться у повідомленні компанії, «Агросем» за десятиліття заслужила довіру ринку і закріпила репутацію надійного партнера. Історія компанії розпочалася із зустрічі двої професіоналів аграрної галузі, харизматичних лідерів та новаторів з бажанням створити щось унікальне та цінне. 

«У той час ми я з партнерами займалися вирощуванням насіннєвого матеріалу для бельгійської компанії-виробника насіння цукрового буряку Сесвандерхаве. Виникла ідея, а чому б не замкнути цикл: вирощування -> переробка -> продаж. Тобто розпочати дистрибуційний бізнес насіння цукрових буряків. Я поділився цією ідею з Олегом Звягінцевим та запропонував йому розвивати цей бізнес разом. Олег мене підтримав. З цього і розпочався «Агросем», — згадує співфундатор компанії Олександр Вайнер.

У свою чергу Олег Звягінцев зазначив, що на початку свого існування команда «Агросем» налічувала троє працівників.

«Протягом першого сезону робота невпинно кипіла в невеличкому офісі з двох кімнат. Перший сезон все робили на колінах та з коліс. Але той перший сезон був супер вдалим — ми продали 58 тисяч посівних одиниць насіння цукрових буряків! Перевищити це досягнення вдалось лише у 2011 році, маючи вже цілу команду продавців», — згадав Звягінцев.

У компанії найважчим випробуванням називають фінансову кризу 2008-2008 рр, після якої настав новий етап розвитку.

«Ми відкрили нові можливості, нові напрямки діяльності. Будь-яка криза — це можливість скинути зайве, перегрупуватись та рухатись в правильному напрямку. Криза — явище тимчасове. Головне вміти встати над ситуацією, зазирнути вперед, та зрозуміти, що буде після кризи», — сказав Вайнер.

У рамках Національного Дня Поля відбулася презентація нового брендингу «Агросем».

«Компанія представила не лише зміну корпоративних кольорів, а й заявила про новий, більш професійний підхід та ширший спектр вирішення питань у сфері обслуговування аграрного сектору. Об'єднуючи навколо себе світових лідерів-партнерів, команда фахівців пропонує ефективні технологічні, технічні та фінансові рішення для ведення аграрного бізнесу. Це визначає сучасну стратегію «Агросему» — «Ми змінюємось разом зі світом!». Для нас такі зміни є дуже важливими і вони полягають не лише у нових корпоративних кольорах. Ми еволюціонуємо. Ми вийшли на новий рівень якості: від складу портфелю продуктів до сервісів», — сказав директор компанії «Агросем» Олексій Кулик.


Для довідки: Компанія «Агросем»  займається впровадженням передових технологій, новинок селекції, мінеральних добрив та провідної сільськогосподарської техніки. З 2008 р. компанія є офіційним дистриб'ютором добрив Yara, з серпня 2014 р. — офіційним дилером техніки John Deere в Західній Україні. Зараз штат компанії налічує 200 працівників у 8 представництвах та дилерських центрах, та понад 50 регіональних представників по всій Україні. Підприємство володіє потужною логістичною мережею та службою агрономічної підтримки.