Компанії Arla Foods Ingredients і Zhongbai Xingye Food Technology підписали дистриб'юторську угоду про постачання продукції Arla на продовольчі ринки Китаю.
Zhongbai є дочірньою компанією німецького дистриб'ютора Brenntag Group і має великий досвід роботи на китайському ринку, пише FoodBev.
Дистриб'юторська угода орієнтована на три ключові сектори: харчові продукти та напої, дитяче харчування (партнерство буде спрямоване на допомогу виробникам у підвищенні харчової цінності молочних сумішей та інших продуктів для новонароджених) і функціональні харчові продукти (з огляду на потенціал подальшого зростання цієї категорії на китайському ринку), які охоплюють харчові добавки, спортивне харчування та харчування для літніх людей.
«Демографічні зміни в Китаї підвищили попит на високоякісні продукти, особливо в секторі дитячого та дієтичного харчування, — зазначив комерційний директор Arla Foods Ingredients Луїс Кубель. — Нова угода допоможе нам адаптуватися до китайського ринку та зробить нашу співпрацю ще більш вигідною».