Астарта зайде у роздріб під власним брендом

20 травня 2024, 15:31 1155

Агропромхолдинг «Астарта» 2024 року розпочне продаж цукру кінцевому споживачу під власним брендом.

Про це в інтервʼю Forbes.ua розповів генеральний директор компанії Віктор Іванчик.

За його словами, компанія планує продати поточного року тисячі тонн цукру, а наступними роками це будуть десятки тисяч тонн. 

За його словами, компанія також планує продавати під власним брендом молоко. Молочну продукцію, яка виготовлена з сировини «Астарти», зараз можна купити в супермаркетах під брендами «Люстдорф», Danone, «Яготинське», «Молокія», «Канів», «Галичина».


Для довідки: «Астарта» — вертикально інтегрований агропромисловий холдинг, який здійснює діяльність у Полтавській, Вінницькій, Хмельницькій, Тернопільській, Житомирській, Чернігівській, Черкаській і Харківській областях. До складу холдингу входять цукрові заводи, агрогосподарства із земельним банком близько 250 тис. га і молочні ферми. 7 високотехнологічних елеваторних комплексів компанії розташовані у Полтавській, Хмельницькій та Вінницькій областях. Загальна потужність зберігання 562 тис. т. У 2014 році холдинг ввів у експлуатацію завод із переробки сої в Полтавській області (ТОВ «Глобинський переробний завод»).