Август-Україна автоматизує польові продажі за допомогою CRM-інструментів від Terrasoft

01 серпня 2019, 11:15 1989

Компанія «Август-Україна» автоматизувала весь контур процесів польових продажів за допомогою CRM-інструментів. В якості технологічного рішення були обрані CRM-рішення bpm'online від Terrasoft.

Про це йдеться в прес-релізі компанії Terrasoft.

«Це дозволило оптимізувати ключові процеси роботи регіональних представників, а в результаті — підвищити ефективність взаємодії менеджерів з клієнтами», — повідомляють у компанії.

Передумовою автоматизації польових продажів стала ключова особливість бізнесу «Август-Україна» — географічна розрізненість фермерських господарств, які є клієнтами підприємства. Це значно впливає на специфіку роботи компанії: їй необхідно взаємодіяти з клієнтами не тільки віддалено, за допомогою звичних засобів зв'язку, а й організовувати особисті зустрічі на їхній території з регіональними представниками — проводити презентації, консультувати і т.д.

«В результаті реалізації проекту «Август-Україна» вдалося регламентувати роботу менеджерів, оптимізувати взаємодію з великими клієнтами, а також систематизувати роботу з даними завдяки їх консолідації в єдиному цифровому середовищі», — говорять у компанії.

«N.B!» Діджиталізація в агросекторі: досвід автоматизації польових продажів в Август-Україна

Також відзначають, що компанія налаштувала контроль і аналіз роботи регіональних представників — тепер керівники можуть в онлайн-режимі відслідковувати ефективність кожного менеджера, визначати вузькі місця і покращувати їх. Все це в підсумку дозволило більш ефективно взаємодіяти з клієнтами і підвищити їхню задоволеність від роботи з компанією.

«В першу чергу ми намагалися використовувати вже наявні інструменти, наприклад, розширити функціональність «1С». Однак бажаного результату — злагодженої, систематичної роботи і прозорості — досягти не вдавалося. Тому ми прийняли рішення запровадити CRM-інструменти, і після вивчення аналогічного досвіду інших компаній з нашої та суміжних галузей зробили свій вибір на користь bpm'online», — коментує генеральний директор «Август-Україна» Марат Халліулін.

Зараз компанія закінчує перший етап впровадження bpm'online: в системі вже працюють топ-менеджери, адміністративний персонал і регіональні представники. Надалі система буде масштабована на філії холдингу в інших країнах, зокрема в Казахстані та Молдові.


Для довідки: Terrasoft — один із ключових гравців на світовому ринку корпоративного програмного забезпечення для управління бізнес-процесами і CRM, з офісами в семи країнах і більш ніж 500 партнерами по всьому світу. Тисячі великих і середніх компаній використовують платформу bpm'online для оптимізації та прискорення процесів продажів, маркетингу та сервісу, а також операційних процесів організації. Продукти bpm'online включені в Магічні Квадранти Gartner і лідирують в Forrester Wave. Місія Terrasoft — допомагати компаніям прискорюватися. www.terrasoft.ua

«Август-Україна» — філія міжнародного хімічного холдингу «Август» в Україні. Компанія займається реалізацією засобів захисту рослин власного виробництва, а також підтримкою і розвитком сільськогосподарського співтовариства. www.ua.avgust.com