DuPont Pioneer — перша серед агрокомпаній із взаємодії з ЗМІ

06 липня 2017, 18:00 2580

DuPont Pioneer увійшла у ТОП-10 кращих компаній України із взаємодії з ЗМІ та стала № 1 на аграрному ринку.

Такий вибір зробили представники ЗМІ в межах Всеукраїнського конкурсу серед журналістів України PRESSZVANIE, говориться у повідомленні компанії.

У 2017 році представники ЗМІ оцінювали 246 компаній та державних структур. Компанія DuPont Pioneer, яка вперше була номінована на участь в конкурсі, посіла 6-те місце серед всіх учасників, та стала №1 серед аграрних компаній.

«Журналіст для DuPont Pioneer — це, насамперед, партнер, з яким ми працюємо задля єдиної мети, разом розвиваємо та ділимось знаннями з нашою цільовою аудиторію на аграрному ринку. Тому наші взаємовідносини зі ЗМІ базуються на поняттях партнерства, чесності, прозорості, відкритості та швидкості. В нас немає переваг і наші двері відкриті для всіх, кому цікава тема сільського господарства. Ми не лише ділимося інформацією з нашими клієнтами завдяки посередництву медіа, але і прагнемо давати поглиблені знання самим журналістам, інформуючи та роз«яснюючи певні аспекти», — прокоментувала менеджер з комунікацій компанії DuPont Pioneer Анна Бабіч.

За її словами, потрапити до списку найкращих по взаємодії зі ЗМІ, отримавши реальний відгук від тих, з ким працює компанія — це честь і задоволення.

«Для нас важлива прозорість конкурсу, адже методологія проста і всі результати голосування є відкритими для перегляду. Дякуємо колегам за визнання і обіцяємо надалі тримати цю високу планку в своїй роботі!», — сказала Бабіч.

DuPont Pioneer розширила присутність у медіа-просторі України за 4 роки проактивних комунікацій і представила новий формат спілкування із журналістами на аграрному ринку — медіа клуби. Це дозволило компанії зробити акцент на найбільш актуальних питаннях, які цікавлять цільову аудиторію, та здобути широку присутність у ЗМІ, додали у DuPont Pioneer.

pressЗНАНИЕ — це щорічний рейтинг кращих компаній України по взаємодії зі ЗМІ, які визначають журналісти та редактори будь-яких видів та типів ЗМІ за двома критеріями: онлайн-комунікації (відкритість та доступність спікерів через електронну пошту, facebook, мобільний телефон і будь-які інші віддалені засоби зв'язку, якість вихідних даних, оперативність реагування, винахідливість підходу до роботи зі ЗМІ) та безпосередня комунікація (відкритість та доступність спікерів при спілкуванні, організація заходів для ЗМІ — інтерес, користь, рівень організації, різноманітність та нестандартність формату заходів). Журі голосує за номінантів по кожному з критеріїв за 10-бальною шкалою.

 З повним списком рейтингу можна ознайомитися за посиланням.