ДПЗКУ збільшила продажі в Україні на 60%

28 березня 2019, 12:52 1681

«Державна продовольчо-зернова корпорація» (ДПЗКУ) у поточному маркетинговому році на 60% збільшила продажі продукції під власним брендом на внутрішньому ринку України.

Про це йдеться у повідомленні корпорації.

Так, якщо за 8 місяців 2017/18 МР ДПЗКУ продала на внутрішній ринок України 46,58 тис. т готової продукції, то за 8 місяців 2018/19 МР — 73,2 тис. т. При цьому план поставок у поточному МР було перевиконано майже на 10%. Найбільші обсяги постачання готової борошномельної продукції припадають на  Чернігівську, Сумську, Полтавську, Київську, Житомирську, Хмельницьку та Львівську області.

«Такого результату ДПЗКУ досягла шляхом розширення ринків збуту, зокрема виходу в роздрібні торгівельні мережі, та розширенню асортименту готової продукції. При цьому корпорація здобула понад 50 нових контрагентів», — говориться у повідомленні.

У поточному сезоні корпорація планує збільшити обсяги виробництва борошна на 15%.


Для довідки: ДПЗКУ створена урядом України в серпні 2010 р. До її складу входить розгалужена мережа філій — лінійні та портові елеватори, млини, комбікормові й круп'яний заводи. Сумарно 53 підрозділи-філії ДПЗКУ можуть зберігати 3,75 млн т зернових, у тому числі сумарні потужності з перевалки на експорт Одеського та Миколаївського портів складають близько 2,5 млн т зернових вантажів на рік. Корпорація має у своєму складі два власних річкових термінали (Голопристанський та Великолепетиський елеватори) з можливістю перевантаження збіжжя на водний транспорт.