Думка: КСВ допомагає компаніям виходити на експортні ринки

17 вересня 2020, 15:40 2261

Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) може слугувати вагомим аргументом при виході компанії на експортні ринки. Саме цей підхід у діяльності компанії дозволив сімейній пекарні «Будьмо здорові» прискорити налагодження експорту печива Smakuli до Канади.

Про це розповіла співвласниця сімейної пекарні «Будьмо здорові» Руслана Римарська під час круглого столу для малого та середнього бізнесу на тему «Як соціально відповідальна бізнес-практика сприяє конкурентоспроможності бізнесу».

«4 роки тому ми почали виробляти печиво для людей та дітей, які мають харчові обмеження: наприклад, алергію чи несприйняття глютену та лактози. При цьому ми відразу для себе вирішили, що матимемо соціальну складову, та почали виділяти 10% від прибутку компанії навчально-реабілітаційному центру «Джерело» для дітей і молоді з особливими потребами», — розповідає Руслана Римарська.

За її словами, в майбутньому при збільшенні обсягів продажу та виході на запланований рівень експорту пекарня «Будьмо здорові» планує повністю покривати витрати на транспортну складову реабілітаційного центру.

«На упаковці печива Smakuli, яка, до речі, виготовлена з матеріалу, що повністю переробляється, ми вказали інформацію про надходження від продажів продукту коштів для допомоги центру «Джерело». Таким чином людина, яка купує наше печиво, автоматично долучається до доброї справи», — вважає Руслана Римарська.

Вона також відзначила, що початок експортної діяльності компанії, яка затягнулася через пандемію COVID-19, дозволить збільшити обсяги виробництва, а відтак і створити більше робочих місць.

«Забезпечувати гідні умови праці в сільській місцевості, щоб люди мали можливість залишатися працювати вдома, а не їхати на заробітки — це теж наша мета та соціальна відповідальність», — зазначає Руслана Римарська.


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua