Названо найдорожчі харчові бренди світу

25 серпня 2024, 16:00 1811

Швейцарська група Nestle сьомий рік поспіль залишається найдорожчим продуктовим брендом у світі.

Про це йдеться у звіті Brand Finance, пише Liga.net

Nestle зберігає лідерство у світовому рейтингу попри те, що за минулий рік вартість бренду знизилася на 7% — до $20,8 млрд.

На друге місце перемістився бренд Lay's (зростання на 9% — до $12 млрд), який випередив китайський бренд Yili, вартість якого опустилася на 6% — до $11,6 млрд.

На четверту сходинку рейтингу з п'ятої піднявся американський бренд Tyson (-5,2%, до $8,27 млрд), обігнавши французький Danone (-10,2%, до $8,03 млрд).

До десятки найдорожчих продуктових брендів також увійшли американські Quaker (+6,5%, до $7,5 млрд), Kellogg's (-16,3%, до $6,1 млрд) та Wrigley (+7,5%, до $6 млрд), китайський Mengniu (-11,1%, до $5,4 млрд) і американський Doritos (+12%, до $4,6 млрд).

Найсуттєвіше зростання вартості бренду (+37%, до $1,1 млрд) продемонстрував канадський Viterra, що дозволило йому посісти 81 рядок (торік компанія не входила до рейтингу). 

Окрім того, суттєво подорожчали мексиканський Mission (+36%) та фінський Valio (+31%).

Вартість ста найдорожчих продуктових брендів знизилася за рік на 4% — до $268 млрд. Це, зокрема, зумовлено тим, що споживачі дедалі частіше надають перевагу невеликим приватним брендам, які пропонують унікальні та персоналізовані продукти.

Серед 100 брендів, що увійшли до рейтингу, 43 американських, 12 — китайських, 6 — японських, по чотири — представники Швейцарії, Італії, Індії та Німеччини, по три — Канади та Великої Британії.