Логістичний напрям ТОВ СП «НІБУЛОН», який управляє флотом, авто- та залізничним транспортом компанії, підбив підсумки за результатами роботи в першому півріччі 2023 року.
Як говориться у повідомленні компанії, попри складнощі, логістичний напрям має 5 досягнень.
Так, «НІБУЛОН» транспортував власним флотом 15% вантажів з Ізмаїлу до Констанци. Усього за січень-червень 2023 року флот компанії первіз близько 80 тис. т збіжжя з філії «Бессарабська» в Ізмаїлі до румунської Констанци.
Також компанія почала надавати на Дунаї послуги буксирного флоту стороннім організаціям. З січня до червня 2023 року кількість відпрацьованих таким чином годин збільшилась у 18 разів.
Водночас річкові перевезення на середньому Дніпрі у квітні-травні поточного року склали понад 15 тис. т зернових.
Автомобільний транспорт з південних філій «Вознесенської» та «Новоодеської», а також терміналу в Миколаєві, у напрямку «Бессарабської» збільшив обсяги перевезеннь у 3,6 раза та покращив ефективність використання автотранспорту на 66%. У планах реалізація проєкту оновлення 50% парку вантажівок уже до кінця 2023 року.
У компанії порахували, що заощадили 63 млн грн завдяки використанню власного вагонного парку. Від початку 2023 року «НІБУЛОН» транспортував залізницею майже 100 тис. т вантажів як у напрямку західного кордону країни, власної філії «Бессарабська», так і портів зернового коридору.
«Також за цей період у контексті покращення використання вагонів та ефективності обробки залізничного транспорту на філії «Бессарабська» введено в експлуатацію автоматизовану лінію вивантаження з вагонів та побудовані додаткові ємності для прийняття зернової продукції із залізничного транспорту в період непогоди. Це дуже важливо для Дунайського регіону, де відсутні ємності для зберігання і накопичення, що суттєво погіршує вивантаження вагонів у регіоні. Завдяки новій лінії обсяги вивантаження на філії «Бессарабська» збільшено до 60 вагонів на добу», — підсумували в ТОВ СП «НІБУЛОН».
Для довідки: до війни компанія «НІБУЛОН» обробляла 82 тис. га землі, володіла і управляла мережею внутрішніх елеваторів і річкових терміналів і сучасним морським терміналом, розташованим у Миколаєві. «НІБУЛОН» експортувала переважно кукурудзу, пшеницю і ячмінь у більш ніж 20 країн світу. Крім того, компанія мала широку лінійку флоту (річковий, морський і змішаний).