Восени стартує освітній проект How to Startup

13 серпня 2018, 13:23 2450

Агрохолдинг МХП і платформа інновацій AgroHub у вересні 2018 року запускають освітній проект — online-курс How to Startup — про те, як створити стартап. Він складатиметься з 10 відеоуроків, що будуть корисні не тільки технологічним підприємцям-початківцям, а й тим, хто вже занурений у тему. 

Про це повідомляє прес-служба компанії МХП.

Давати поради, ділитися лайфхаками і застерігати від помилок будуть українські та зарубіжні стартапи та експерти — організатори курсу постаралися зібрати найкращий пул практиків.

«За 8 місяців роботи зі стартапами в рамках програми MHP accelerator, організованої Radar Tech, Agrohub і МХП, ми розглянули понад 180 заявок від команд, побачили «внутрішню кухню» українських стартапів, їхні сильні сторони, ефективні дії та типові помилки, що їх припускаються на різних етапах розвитку. Такий досвід може принести користь всьому суспільству. Це наштовхнуло нас на ідею створення курсу How to Startup, відкритого для всіх зацікавлених, залучених в тему створення та розвитку власної справи», — розповідає директор департаменту управління персоналом та комунікацій МХП Ксенія Прожогіна. 

У How to Startup будуть включені й поради з аналогічних світових курсів. Для цього проводиться спеціальна аналітична робота, під час якої автори курсу збирають, узагальнюють і адаптують кращі українські та міжнародні практики.

«З кожним днем в Україні стає більше технологічних підприємців. Ми хочемо, щоб вони були успішні. І щоб люди, які тільки замислюються про власну справу, відчули себе впевненіше і наважилися на запуск», — прокоментувала засновниця Agrohub, співзасновниця Radar Tech Юлія Порошенко. 

Автори підкреслюють, що курс буде орієнтований на стартапи з усіх галузей, не тільки агро. Він буде доступний безкоштовно.


Для довідки: щомісяця в країні з'являється близько 500 стартапів, за оцінкою StartupNetwork. Але, згідно зі Startup Genome Report, усього 10% стартапів виживає, перетворюючись на прибуткові компанії. І частіше причина невдачі — внутрішня, а не викликана конкуренцією.