Україна робить новий крок в розвитку насіннєвої галузі

27 травня 2019, 11:38 1773

LNZ Group виводить на ринок не просто високоврожайний, але й перспективний за собівартістю бренд зернових гібридів кукурудзи та унікальних для України силосних гібридів Leafy та FlouryLeafy типу UNIVERSEED.

Зокрема, керівник напрямку UNIVERSEED в Україні Віктор Кравченко говорить, що «саме отриманий чистий прибуток з гектара культури є основним показником».

UNIVERSEED — продукт північноамериканської селекційної компанії NAPG (NorthAmericanPlantGenetic). Упродовж 5-ти років гібриди цього бренду випробовувалися у п’яти кластерах LNZ Group: в Дніпрі, Полтаві, Сумах, Шполі та Олександрії.

Завдяки дослідам спеціалісти компанії роблять повний опис гібридів, починаючи зі сходів, стійкості до хвороб, цвітіння, кріплення качана, вилягання, аж до урожайності, вологовіддачі та вмісту білків. Таким чином, UNIVERSEED поєднує найкращий світовий досвід зі знаннями регіональних практиків.

«Ми вибираємо кращу генетику з Канади та США і досліджуємо її через суворий процес перевірки та відбору на місцях в Україні. Ця унікальна програма дозволяє розповсюджувати всесвітньо відому генетику на українських землях, — пояснює виконавчий директор компанії NAPG Клер Кован. — Гібриди пройшли перевірку на відповідність суворим вимогам відносно агротехнологічних характеристик для молочного та м’ясного тваринництва. Вони вважаються окремим типом кукурудзи». 

«N. B.!» Краща рентабельність завдяки новим гібридам UNIVERSEED від LNZ Group

Керівник напрямку UNIVERSEED в Україні Віктор Кравченко підтверджує, що після успішних досліджень продуктів DEFENDA і UNIVERSEED на власних дослідних ділянках LNZ Group готова з упевненістю рекомендувати їх своїм клієнтам. Ці світові бренди вже розширили дистриб'юторський портфель LNZ Market.

«Ідея полягає в тому, щоб вибирати кращий генетичний матеріал, гібридизувати на своїх полях і доводити до посівних стандартів на власних заводах LNZ. І вже спираючись на власний досвід, ми пропонуємо фермерам спробувати гібриди, максимально адаптовані під конкретну кліматичну зону в Україні», — уточнює Віктор Кравченко.

Тестові обсяги насіння нової селекції вже успішно продаються в господарства. До речі, ексклюзивна дистрибуція від LNZ Group має на увазі особливу додаткову відповідальність, яку постачальники посівного матеріалу беруть на себе. Вони забезпечують комплексний підхід, залучення різнофахових спеціалістів, щоби максимально сконцентруватися на потребах партнерів.

«Допомагаємо господарствам технологічно, науково обґрунтованими консультаціями, знайомимо з результатами власних випробувань, щоби у підсумку ми разом були успішними на ринку і мали тривалі дружні стосунки», — підкреслює Віктор Кравченко.