Експерт: Закриття ринків стане катастрофою для ягідного бізнесу

30 березня 2020, 15:20 2726

Закриття оптових і роздрібних ринків в сезон надходження свіжих ягід стане катастрофою для свіжого ягідного бізнесу, особливо для дрібних і середніх виробників.

Про це повідомив економіст інвестиційного департаменту ООН (ФАО) Андрій Ярмак під час онлайн-вебінару «Як змінюються правила ведення агробізнесу через пандемію COVID-19 та карантин», організованого агенцією Sapienza.

«Якщо ситуація залишиться така як є сьогодні, тобто закриті ринки і відсутність каналу продажі продукції, то ціни на ягоду знизяться, її просто не буде де продавати. Адже торгівельним мережам взагалі не цікава плодоовочева продукція. Взагалі, супермаркети не заробляють на плодоовочевих відділах. Гарний якісний відділ плодоовочевої продукції дозволяє їм продавати більше алкоголю, молочноъ продукцыъ та м’яса. Але насправді плодоовочева продукція для супермаркетів — це проблема бо вона псується, потрібно дотримуватись вимог постачання та зберігання», — зазначає Андрій Ярмак.

За його словами, в Україні на продаж ягід в супермаркетах припадає менше 3%.

«Скоріше за все в цьому сезоні більше ягоди пропонуватиметься на заморозку. Зараз основним споживачем замороженої ягоди в Україні є HORECA, яка зараз не працюэ, серед населення теж немає культури споживання замороженої продукції, тому заморожені ягоди переважно експортуються», — відзначає Андрій Ярмак.


Людмила Лебідь, Agroportal.ua