Заморожені ягідні напівфабрикати з’являться у фастфудах і кав’ярнях

27 лютого 2020, 13:59 2780

Споживання ягід у стандартному форматі в Україні дуже невелике, тому необхідно шукати нові форми реалізації ягідної продукції.

Про це розповів інвестиційний банкір, власник ягідної компанії S.B. Frozen Foods та Головний радник з інвестиційних питань Української плодоовочевої асоціації Андрій Жуков, йдеться у повідомленні УПОА. 

Наповнити ринок асортиментом цілком реально і для ягід, впевнений він, маючи намір ввести в Україні нові ягідні тренди.

Тренд в Європі, Америці та, сподіваюся, скоро в Україні це заморожені напівфабрикати з фруктів і ягід. З яких швидко і якісно вийдуть нові смачні, а головне корисні кондитерські вироби і досить насичений асортимент різних напоїв.

«Для цього ми активно спілкуємося з французькими кондитерами — в Європі вони зараз номер один в кулінарних ідеях. Кілька спільних проектів вже на виході, з рецептами, майстер-класами на You Tube, а головне, ми всіх їх пробуємо перед виходом на ринок і хочу вам зізнатися, ой як смачно виходить. Зараз ми активно шукаємо партнерів по реалізації нашої продукції в мережах швидкого харчування, логістів. Спілкуємося з АЗС, торговими мережами, ресторанами, кав«ярнями, пропонуючи класний напівфабрикат з натуральних ягід і фруктів», — говорить Андрій Жуков.

На його думку, компаніям, які займаються переробкою свіжої та замороженої продукції, необхідно рухатися в цьому напрямку і просувати цей тренд.

«Багато продуктів з ягід імпортуються до України, кінцева вартість яких явно вища, ніж готові запропонувати вітчизняні виробники. Фрукти, ягоди — все це наше, українське, все це поруч росте, але цим треба займатися. Ця ніша переробки може принести досить вагомий прибуток», — впевнений власник компанії S.B. Frozen Foods Андрій Жуков.