Французький виробник сільгосптехніки об'єднав три торгівельні марки

29 серпня 2023, 12:45 4734

Озвучивши нову назву, яка відтепер об’єднуватиме три історичні торговельні марки (Sulky, Sky і Prolog) під одним прапором, — SKY Agriculture, — французька сімейна група Burel завершує трансформацію, основи якої було закладено 10 років тому.

Сімейна група, яка володіє історичними торговельними марками Sulky, Prolog і Sky, демонструє рекордні результати в кампанії 2022–2023 років із обсягом консолідованих продаж €85 млн за 2022–2023 фінансовий рік, керівництво компанії невпинно працює над її розвитком. Про це йдеться у повідомленні SKY Agriculture.

Озвучена мета SKY Agriculture: перебувати поряд із фермерами майбутнього, пропонуючи широкий асортимент інноваційного обладнання, адаптованого до нових сільськогосподарських потреб Європи. Крім зміни назви, ідеться про визрівання добре зважених намірів щодо стратегії «монобренду» та її позиціонування, оскільки перші етапи трансформації цієї міцної групи було пройдено 10 років тому.

Жульєн Бюрель (Julien BUREL), президент групи

Приділити час без зайвого поспіху, для того щоб привести справи до ладу, — це частина нашої ДНК. У 2018 році ми створили Програму Baseline Farming together, яка насамперед дозволила документально оформити зв’язок між нашими трьома торговельними марками — Sulky, Prolog і Sky. Перетворення продовжилося в 2020 році способом внутрішньої юридичної реструктуризації групи та реорганізації комерційних послуг, післяпродажного обслуговування, поставок запчастин... Ми почали, якщо можна так висловитися, із того, що перед фарбуванням зовнішніх стін будинку зробили внутрішнє перепланування. І сьогодні ми можемо оголосити фінал нашої роботи — народження бренду SKY Agriculture.

В основі SKY Agriculture лежить SULKY (SULKY), і, дивлячись у майбутнє, компанія обирає назву, яку легше вимовляти за межами Франції, маючи намір зберегти ефективність роботи протягом наступних 20 років. Девід Гай (David Guy), керівний директор підсумовує: «Те, що все йде добре, не означає, що нічого не повинно змінюватися. Наша група є стабільною і впродовж останніх років продемонструвала чудові результати. Але швидкість змін може бути великою. Ми стали свідками цього під час коронавірусу, війни в Україні... Тому треба бути обережними. Об’єднавши наші три торговельні марки під єдиним прапором, ми працюємо над спільною метою — зустріти ці зміни завтра для забезпечення більш ефективної підтримки фермерів у напрямку позитивного сільського господарства, що відповідатиме екологічним і суспільним викликам».

Слід зазначити, що така монобрендова стратегія також дозволяє SKY Agriculture пристосовуватися до нового формату дистрибуції сільгосптехніки в Європі: ринок консолідується, реструктуризація дилерської мережі відбувається дуже інтенсивно, їхня кількість постійно зменшується протягом багатьох років. Поява SKY Agriculture також спрямована на підтримку розширення експорту групи. Незважаючи на те, що сьогодні 40 % продажів здійснюється за межами Франції, SKY Agriculture має намір збільшити цю частку до 50%, покладаючись, зокрема, на динаміку свого відділу досліджень і розробок, який охоплює чотири сфери: точність, технології, енергоефективність, агрономію.

Із SKY Agriculture відходять від використання синього, зеленого та червоного кольорів на фермах! Усе обладнання бренду буде пофарбовано в «сірий графіт» і «білий титан», перевага яких полягає в тому, що вони поєднуються з кольорами всіх тракторів. 

Девід Гай доповнює: «Тепер жодних барвистих причепів! Обираючи ці кольорові коди, характерні для високих технологій, ми також подумали про фермера, який зможе пишатися своїм причепом незалежно від кольору трактора».