Такі висновки стали результатом спільної дослідницької програми під керівництвом NASA за участю агентств з Німеччини і Канади, повідомляють biofuels-news.
Інверсійні сліди літака виробляються викидами гарячих вихлопних газів двигуна повітряного судна, що змішуються з холодним повітрям на крейсерських висотах над поверхнею Землі, і складаються здебільшого з води у вигляді кристалів льоду. Дослідники зацікавилися постійними інверсійними слідами, тому що вони створюють хмари, які зазвичай не утворюються в атмосфері, і є фактором, що впливає на середовище Землі.
Випробування проводилися на авіалайнері NASA DC-8 на висоті 40 тис. футів, при цьому його чотири двигуни спалювали суміш 50 на 50: авіаційне паливо та альтернативне паливо з відновлюваного джерела з рослини рижик. Три дослідних літака по черзі летіли за DC-8 і проводили вимірювання викидів і утворення інверсійного сліду.
Дані про вплив альтернативних видів палива на роботу двигунів, авіаційні викиди і згенеровані інверсійні сліди на висоті, де літають комерційні авіалайнери, було зібрано в ході льотних випробувань 2013-2014 рр. поблизу центру Armstrong Flight Research NASA в м. Едвардс, штат Каліфорнія.
Наразі науковці планують продовжити ці дослідження, щоб зрозуміти і продемонструвати потенційні вигоди від заміни викопного палива в авіації біопаливом.