Аграріям онлайн розкажуть про роль маркетингу в умовах кризи

30 березня 2020, 16:10 2758

Асоціація «Український клуб аграрного бізнесу» спільно з агенцією UCABevent та освітньою програмою «Агрокебети» проведуть онлайн-семінар «Роль маркетингу в аграрному бізнесі та як він змінюється у зв'язку з кризою».

Про це йдеться у повідомленні організаторів.

Під час заходу обговорюватимуться питання важливості маркетингу в умовах кризи. Зокрема:

- Чи буде існувати маркетинг взагалі і, зокрема в агро?

- Яким потрібно бути маркетологом, щоб криза не впливала на тебе?

- Які інструменти маркетингу варто використовувати в звичайному режимі, а яким — постійно навчатися, щоб завжди бути готовим до кризи?

- Чому не треба скорочувати ресурси на маркетинг, особливо в кризові моменти?

- А — адаптація, Г — гнучкість. Яким чином вони впливають на маркетинг?

Крім того, під час онлайн-семінару можна буде дізнатися:

- Навіщо маркетинг з'явився в агробізнесі та яку роль відіграє?

- Які інструменти використовувалися до цього і що змінилося з кризою?

- Антикризові інструменти маркетингу.

- Нова ера маркетологів. Які навички потрібні «новим» маркетологам в кризу і після неї?

- Чи остаточне «помре» класичний маркетинг під час кризи?

- Де взяти натхнення маркетологам?

Спікер: директор з маркетингу, LNZ Group, ментор освітньої програми «Агрокебети» Юлія Каменєва.

Модератор: Генеральний директор, UCABevent, Керівник освітньої програми «Агрокебети» Анатолій Циркун.

Участь безкоштовна за умови обов'язкової реєстрації за посиланням.