Думка: Виробникам плодоовочевої продукції потрібно шукати інтернет-майданчики для продажів

27 березня 2020, 10:20 2632

Виробники тепличних овочів Кам'янсько-Дніпровського району (Запорізька область) свою продукцію переважно реалізовували на місцевому торговельному майданчику. Зараз майданчик зачинений, спілкування учасників тепличного бізнесу обмежене, і трейдери, користуючись ситуацією, намагаються максимально знизити закупівельні ціни.

Про це повідомляє Український проєкт бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP).

«Тепер саме час об'єднуватися, кооперуватися, щоб створювати великі партії однорідної продукції для вигідних продажів. Виробники Кам'янсько-Дніпровського району вже не говорять про прибуток, головне повернути вкладені гроші, щоб мати оборотні кошти для бізнесу. Бачу, багато інтернет-майданчиків додали у свою лінійку товарів плодоовочеву продукцію, вони готові приймати овочі та фрукти дорожче, ніж трейдери. Думаю, виробникам треба шукати такі торгові майданчики для більш вигідних продажів», — зазначає керівник компанії «Агрокоін» Андрій Чорний.

За його словами, також активного розвитку може набути такий сервіс, як доставка до дверей.