Визначені проблеми, які знижують ефективність автоперевезень

30 квітня 2019, 14:20 1900

Головними проблемами на ринку перевезень є поганий стан інфраструктурних об«єктів, водійський склад неналежної професійності, неналежне планування та простої транспорту.

Такі причини озвучив виконавчий директор, засновник JIT PLUS Вадим Бікулов під час конференції «Логістика та склад», організованої ГК «ПроАгро Груп».

«У сукупності всі ці проблеми знижують ефективність автоперевезень, що й намагаються зрештою покращити за рахунок перевантажень автомобілів», — зазначає Вадим Бікулов.

За його словами, домінуючі модальності вантажоперевезень у сільському господарстві залежать від існуючої інфраструктури.

«В Україні 60% перевезень здійснюється залізничним транспортом, 35% припадає на автоперевезення та 5% — річковим транспортом. В США переважають автоперевезення, які займають 60%, залізничні перевезення — 35% і 15% — річкові перевезення. У Німеччині та Франції 50% від усіх перевезень займають річкові й лише 5-15% здійснюються залізничним транспортом. Домінування залізничних перевезень в Україні та річкових перевезень у ЄС зумовлене наявністю розвинутої інфраструктури у відповідному секторі перевезень в результаті інвестицій, здійснених раніше», — впевнений Вадим Бікулов.

За його словами, специфіка аграрної логістики України полягає в нерівномірному розподіленні кількості лінійних елеваторів у різних регіонах країни, що впливає на модель доставки зерна в порт.

«Ситуацію може виправити діджиталізація, що дозволить управляти ефективністю вантажопотоків на термінал за рахунок об'єднання всіх учасників логістичного процесу в одну систему. Така система передбачає залучення чотирьох учасників: замовник, вантажовідправник, перевізник і отримувач», — розповів Вадим Бікулов.


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua