Виробник: Українці не купують лісову ягоду в супермаркетах

14 березня 2019, 12:43 5025

Українці традиційно в сезон купують лісові ягоди на базарах, заморожують вдома та власноруч консервують. Ягода — продукт не першої необхідності, тому на полицях українських супермаркетів на неї немає попиту.

«Вже 20 років ми експортуємо чорницю, ожину, брусницю, журавлину на європейський ринок, до Америки, Китаю. Основні регіони заготівлі — Полісся і Карпати», — розповідає керівник відділу продажу ТДВ «Рівнехолод» Юлія Мартинчук.

Також вона додає, що виробникам, які виходять на міжнародні ринки, складно зламати стереотип, що український продукт не може бути високоякісним.

«Ми постійно проходимо аудити та проводимо аналізи продукції. Я не можу сказати, що за останні 20 років попит на якусь ягоду зріс чи навпаки впав. Єдине, що змінюється, — це вимоги до якості продукту. Вони стають з кожним днем все жорсткішими», — додає керівник відділу продажу ТДВ «РівнеХолод».

Також Юлія Мартинчук зауважує, що з роками в сільському господарстві все більше використовують пестициди, в тому числі й на ділянках, які розташовані недалеко від лісу. Таким чином, здавалось би, екологічна дикоросла лісова ягода в результаті може містити агресивні пестициди. Також збирачі часто користуються спреєм від комарів, в складі якого є пестицид, який все частіше виявляють в аналізах ягід. Саме тому складність полягає в тому, що контроль якості повинен проводитись на всіх етапах, починаючи від моменту збирання і закінчуючи готовим продуктом в руках покупця у вигляді йогурту, джему, соку чи наповнювача для торту.

«Дотримання високої якості має стати головним пріоритетом для українських виробників, тоді автоматично буде сформовано бренд України як надійного партнера. Як кажуть, коли за продуктом не стоїть бренд, то він є просто товаром», — стверджує Юлія Мартинчук.


Наталія Помянська, AgroPortal.ua