росія все ще має інструменти для штучного обмеження можливостей «зернової ініціативи». Наразі 77 суден стоять у черзі для проходу інспекції в Туреччині, порти «Великої Одеси» використовують до 50% своїх потужностей, вартість зерна зростає з кожним новим шантажем з боку рф.
Про це повідомив міністр інфраструктури України Олександр Кубраков.
Він наголосив, що штучне затягування перевірок призводить до збитків із боку фермерів та судновласників: один день простою обходиться не менше $30 тис., а судна зараз очікують на інспекцію від двох до п'яти тижнів.
Олександр Кубраков повідомив, що у неділю разом із послом США в Україні Бріджит Брінк та спеціальним уповноваженим із санкційної політики США Джеймсом О'Браєном відвідали порт «Одеса» та порт «Південний» і обговорили з портовим та аграрним бізнесом способи посилення «зернової ініціативи» та розширення її можливостей.
«Стратегічно ми маємо домогтися не лише прискорення інспекцій на Босфорі, а й приєднання до ініціативи портів Миколаєва та пролонгації угоди на термін не менше року», — зазначає Олександр Кубраков.