Стартує другий етап впровадження Державного аграрного реєстру

17 квітня 2020, 11:59 2490

Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, спільно з Всеукраїнською асоціацією органів місцевого самоврядування «Всеукраїнською асоціацією громад» у координації з уповноваженим Президента із земельних питань  за підтримки проекту Світового Банку та ЄС «Підтримка прозорого управління земельними ресурсами в Україні» розпочинають другу фазу пілотного впровадження Державного аграрного реєстру (далі — ДАР). 

Про це йдеться у повідомленні на порталі «Децентралізація».

«ДАР — це автоматизована інформаційна система збирання, обліку, накопичення, оброблення та надання інформації про виробників сільськогосподарської продукції, з метою реалізації державної аграрної політики, зокрема в частині надання державної підтримки виробникам сільськогосподарської продукції», — зазначається у повідомленні.

Реалізація другої фази передбачає відбір та залучення об»єднаних територіальних громад  до процесу реєстрації аграріїв у ДАР на їх території. У рамках другої фази пілоту відібраним ОТГ буде надано інформаційні матеріали та проведено тренінги щодо користування реєстром, а також буде забезпечено щоденну підтримку протягом чотирьох тижнів періоду впровадження пілоту.  

Обов'язковими критеріями при відборі ОТГ є: 

- наявність персоналу (мінімум 2 особи), який виконуватиме роль ОТГ у рамках пілоту і безпосередньо здійснюватиме комунікацію з адміністраторами пілоту та реєстрацію аграріїв; 

- мають перспективи розвитку дрібних та середніх фермерських господарств; 

- наявність комп«ютера, який може використовуватися  регулярно задля реєстрації в реєстрі, що приєднаний до мережі Інтернет*

ОТГ, які візьмуть участь у пілоті, матимуть такі переваги: 

- отримання відомостей про кількість, тип, площу в обробітку та інші характеристики сільськогосподарських виробників на території ОТГ; 

- інформування ОТГ та аграріїв на їх території про програми державної підтримки; 

- регулярні звіти протягом пілотного періоду щодо стану земельних відносин на території ОТГ; 

- отримання консультаційної допомоги щодо виправлення помилок у відомостях про земельні ділянки у користуванні аграріїв.

Роль ОТГ у рамках пілоту: 

- поширювати інформацію про ДАР серед аграріїв та залучати їх до реєстрації; 

- надавати консультації щодо функціонування ДАР та процесу реєстрації; 

- допомагати здійснювати реєстрацію та перед-реєстраційні дії для аграріїв; 

- надавати проекту зворотній зв'язок щодо впровадження пілоту у вигляді пропозицій, рекомендацій, звітів, побажань аграріїв, тощо.  

ОТГ, охочі взяти участь у пілоті, можуть подати відповідну заяву перейшовши за посиланням.

Заяви приймаються до 29 квітня (включно).