Ситуація на ринку фрахту залишається млявою в сегментах «костерів» та «хендісайзів». Обмежена торгова активність ще більше сповільнилася після Великодня, тому судновласники змушені йти на подальші поступки фрахтувальникам.
Про це повідомляє Українська зернова асоціація з посиланням на дані компанії ASAP.
Водночас сегмент «панамаксів» виглядає стабільно, ставки фрахту яких для транспортування пшениці чи кукурудзи з українських глибоководних портів до південного Китаю і південного В’єтнаму залишаються на рівні 56 $/т і 54 $/т відповідно; ці ставки до Бангладеш становлять 55-56 $/т.
У сегменті «хендісайзів» витрати на транспортування кукурудзи з глибоководних портів Одеси до східного Середземномор’я впали ще на 1-2 $/т — до 23-24 $/т, до Тунісу — на 1 $/т, до 33-34 $/т. Фрахтові ставки до Іспанії та східного узбережжя Італії знизилися на 2 $/т — до 26-27 $/т і 25-26 $/т відповідно.
Вантажні перевезення кукурудзи з портів Дунаю до Мармари та східної Греції впали ще на 1 $/т — до 17-18 $/т і 20-21 $/т відповідно. Така ж негативна динаміка спостерігається щодо напрямків східного Середземномор’я; відповідні фрахтові ставки впали ще на 1 $/т — до 22-24 $/т. Вартість транспортування тієї ж партії вантажу до Ізраїлю знизилася на 3 $/т — до 28-29 $/т, у напрямку східного узбережжя Італії та Іспанії — на 2 $/т, до 26-28 $/т і 30-31 $/т відповідно.
Ринок барж на українському Дунаї залишається похмурим зі значною нестачею попиту. Фрахт баржі з кукурудзою до Констанци залишається на рівні 10 €/т. Фрахт для соняшнику до Русе чи Сілістри впав ще на 0,5 €/т — до 15-16 €/т.