Торговельні мережі зменшать частку продажів овочів

06 жовтня 2022, 15:25 3511

Цього сезону частка продажів плодоовочевої продукції в торговельних мережах може знизитися через міграцію населення та втрати магазинів на окупованих територіях та у містах, де ведуться бойові дії.

Таку думку висловив керівник аналітичного департаменту проєкту «АПК-Інформ: овочі та фрукти» під час вебінару «Картопля та овочі борщового набору: виробництво та ціни у сезоні-2022/23» Євген Кузін.

Аналітик зазначив, що за час повномасштабного вторгнення росії населення України суттєво скоротилося. Близько 7-9 млн осіб виїхало за кордон, приблизно стільки ж стали внутрішньо переміщеними. Платоспроможність українських споживачів суттєво знизилася.

За словами Євгена Кузіна, у сезоні-2022-2023 частка продажів овочів і фруктів у супермаркетах може знизитися. 

Він виділив дві причини цього явища. Перша — міграція населення на захід країни, де більше розвинена торгівля у невеликих магазинах. Друга — зменшення кількості магазинів у торгових мережах через бойові дії, зокрема у Харкові, а також руйнація та окупація великих міст, таких як Маріуполь.