Як говориться у повідомленні Державної служби з питань безпечності харчових продуктів і захисту споживачів, до цього часу виробники зможуть «виправитися», прибравши з прилавків продукт, який не відповідає вимогам.
«Саме 10 лютого чотири групи експертів та журналістів відправиться у чотири регіони України, де будуть відібрані зразки меду в торговельних мережах. Зразки відібраної продукції доставляються до двох незалежних акредитованих випробувальних лабораторій для проведення досліджень. Кожен зразок продукції буде знеособлений та закодований комісією. Лабораторії визначають терміни проведення експертизи. Усі етапи та процеси будуть максимально відкритими завдяки онлайн трансляціям», — пояснюють у мідомстві.
Під час презентації кампанії заступник Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Тарас Висоцький наголосив, що дана кампанія присвячена меду з тієї причини, що Україна входить до числа світових лідерів з виробництва і експорту меду.
«Україна є світовим лідером виробництва меду на душу населення і стабільно входить в ТОП-5, а часом і в ТОП-3 країн-експортерів меду. Тому ми повинні зробити все для того, аби не лише закордонні споживачі насолоджувалися якісним і безпечним медом, але й щоб і ми, українці, були впевнені у тому, що ми споживаємо», — наголосив Тарас Висоцький.
На його переконання, реалізація подібних кампаній дозволить державі через профільні асоціації об»єднати зусилля з чесними і прозорами виробниками і викорінити фальсифікат як явище.