Виробник: Українському м'ясу складно потрапити на китайський ринок

03 січня 2017, 07:48 2970

Китай сам відбирає ринки, на яких готовий закуповувати м'ясо, і потрапити туди дуже складно.

Про це в інтерв'ю delo.ua розповів виконавчий директор компанії «Алан» Дмитро Махота.

За його словами, «Алан» вже вдавалося здійснювати окремі поставки в Китай — туди відправили невеликі партії субпродуктів (свинячі ніжки, шлунки), і цей ринок дуже цікавий.

«У цьому році їздили до Шанхаю на виставку, продукція наша сподобалася локальному споживачу, але потрапити на цей ринок дуже складно. Все політизоване. Завезти продукцію вкрай важко, навіть зразки для виставки нам нелегко було завезти. Салямі завозити не можна, хоч ти трісни», — розповідає Дмитро Махота.

У компанії також є бажання розвивати нові напрямки, але вона стикається з логістичними проблемами.

«Потенційно наша продукція цікава країнам Середньої Азії, але поки ми її туди довеземо — через паром тощо, — може пройти багато часу. Це дорого, та й не підходить нашим партнерам, адже закінчується термін зберігання такої продукції... Є питання до тих органів, які повинні просувати українську продукцію за кордон. Потрібно називати речі своїми іменами — експорту ковбасних виробів з України немає», — додав виконавчий директор компанії «Алан».


Для довідки: м'ясопереробна фабрика «Алан» заснована в 1998 році. У 2012 р. «Алан» успішно пройшла сертифікаційний аудит за системою менеджменту безпеки харчових продуктів і отримала сертифікат ISO22000:2005.