BIOFACH 2019: українську органіку представлять в open space-трансформері

11 жовтня 2018, 06:58 3672

На Міжнародній виставці органічної продукції BIOFACH 2019 у Німеччині Національний павільйон України буде представлений по-новому — в форматі Organic Ukraine Business Hub. Це буде павільйон повністю в європейському форматі open space майже без перегородок, нагромаджень і дрібних деталей. Що ще підготували українські виробники органіки, ми запитали у координатора Національного павільйону України Дмитра Титаренка.

Дмитре, розкажіть, які компанії їдуть на BIOFACH 2019 і як проводився відбір?

Дмитро Титаренко: Насправді всі бажаючі компанії могли подаватися на участь в Національному павільйоні, при цьому ми намагалися врахувати всі побажання, які надійшли від попередніх учасників. На сьогоднішній день ми вже маємо 21 компанію.

Але потрібно пам'ятати, що на таких міжнародних заходах завжди є дефіцит місць, і нам, як координаторам павільйону, хотілося отримати більше продуктивних форматів, адже найчастіше для компаній є тільки очна і заочна участь. Ми розширили число пакетів, наприклад, є VIP-місця, які мають трохи більшу маркетингову квоту, їхні стенди розташовані на кутових місцях з відкритими двома сторонами.

Цього року всі учасники без винятку мають окрему зону переговорів. До речі, всі хотіли піти від формату спільної зони переговорів, оскільки не зовсім зручно і коректно вести переговори на одному майданчику кільком конкуруючим компаніям. З цього року кожен учасник матиме свою власну зону переговорів, але також буде і загальна. Вона призначена для компаній нового формату участі — відвідувач виставки, без стенду, але з можливістю вести переговори.

Такий варіант напевно вплинув на розміри. На скільки збільшилася площа Національного павільйону?

Дмитро Титаренко: Цього разу наш павільйон займає на виставці 130 м2. На кожну компанію-учасника припадає площа близько 5 м2. В принципі для міжнародної виставки цього достатньо.

Щоб заощадити площу, ми пішли від вертикальних вітрин і підвісних конструкцій, які займали місце і тільки створювали хаос. Ми залишили кілька вітрин, які будуть перебувати по кутах нашого павільйону, але там буде розміщуватися загальна експозиція від усіх учасників — в одній вітрині буде показано сировинний напрямок, в іншій — перероблена продукція, в третій — продукція тваринництва. Адже відвідувачі виставки йдуть за певною темою.

У наступному році ми будемо просити у організаторів BIOFACH 2019 для Національного павільйону ще більше місця. Ми і в цьому році подавали заявку і попередньо просили збільшити на 20 м2, але додатково нам дали тільки 10 м2.

Але за рахунок іншої логістики всередині павільйону нам вдалося трошки додати місця. Ми відмовилися від welcome-зони організаторів, яка, на мою думку, не потрібна. Адже йдуть не до нас, а до учасників, і наше завдання тільки правильно скоординувати цей процес, а для цього не потрібно мати окреме місце. Ми також відмовилися від технічної зони для організаторів.

Дмитре, більшість знає вас як організатора виставки Агропорт, яка кожного разу дивує відвідувачів чимось новим. А чи будуть нестандартні рішення на BIOFACH 2019?

Дмитро Титаренко: Буде багато нового і нестандартного. Наприклад, у нас на павільйоні буде зона, яка може трансформуватися під різні формати заходів.

Барна стійка завдовжки до 9 метрів трансформуватиметься під час переговорів у загальну зону, в фазі проведення дискусійної панелі або презентації компанії — це вже невелика конференц-зала на 30 посадкових місць, а барна стійка — президія. А під час неформального спілкування, це буде 13 лютого, коли на павільйонах можна влаштовувати афтепаті до ночі, ми будемо мати повноцінну барну стійку.

Ми побачили, що таким чином Національний павільйон України перетворився на повноцінний Business Hub, який зможе забезпечити більше активностей і привернути увагу. Ми не бачимо сенсу проводити бізнес-форум в конференц-залі, у нас все буде проходити на нашому стенді.

Окремий захід заплановано для сертифікаційних органів, які працюють в Україні, оскільки в нашій країні змінюються правила гри на ринку органіки.

Також більшість іноземних компаній цікавлять українські інновації. Плануємо влаштувати презентацію IT-проектів, стартапів, які потенційно готові до масштабування на іноземних ринках або вже там працюють.

Завдання організаторів — генерувати приводи, щоб залучити на стенд якомога більше відвідувачів.

А чи будуть національні фішки?

Дмитро Титаренко: Одним із ключових побажань було брендування павільйону, і найбільш впізнаваним для цього виявився наш прапор, який знають і ідентифікують. Ми його робимо основною частиною експозиції Національного павільйону, і це буде найбільший прапор України за всі часи незалежності на міжнародних заходах. Його висота — 5 м і довжина — близько 14 метрів. Це буде крута фотозона. Ми, до речі, в перший день думаємо зробити yellow-party з дрес-кодом, щоб підкреслити нашу тематику прапора.

Звичайно, за всі роки існування виставка має свої традиції, які ми збираємося зберігати і продовжувати. Наприклад, на другий день виставки — це День вишиванки і прийом з нашою автентичною кухнею. Тема, пов'язана з українською кухнею і стравами, — це круто! Можливо, це буде майстер-клас з приготування борщу або вареників з використанням німецьких продуктів. Поки потримаю інтригу.

А ще плануємо зробити органічну пошту, щоб кожен відвідувач зміг відправити своїм друзям з нашого павільйону листівку з buyorganic.in.ua

Звучить все дуже здорово, але скажіть, що було найскладнішим у підготовці до виставки?

Дмитро Титаренко: Напевно, розподіл місць між учасниками. Адже у кожної компанії було своє бачення, і це непогано, але потрібно було прийти до спільного знаменника. Ускладнював ситуацію і той факт, що в цей раз Національний павільйон буде створений повністю за гроші компаній, без участі донорських коштів. І в цьому році ми продемонструємо, як бізнес може показати себе сам у відсутності допомоги зі сторони.

Раніше 50% коштів покривалося донорами. Але ми так спланували і прорахували все, що учасникам відсутність донорських коштів здорочжила вартість лише на 20-30% в порівнянні з минулими роками.

Чи були додаткові етапи підготовки з компаніями до виставки BIOFACH 2019?

Дмитро Титаренко: Окреме місце у нас призначене маркетингу. Під час Агропорту в Харкові учасники заповнили анкети, де було близько 80 запитань. Крім загальної інформації про компанію — земельний банк і період діяльності, нас цікавлять їхній досвід у міжнародних виставках, інструменти, які вони використовують, які пріоритетні напрямки вони для себе виділяють, як вони представлені в соцмережах, чи є у них модифікація логотипу, буклети, продавальна презентація їхнього сайту англійською мовою. Це все дає уявлення про компанію, і наскільки з нею можна мати справу.

Повторний аудит ще буде проведено в січні. Такою високою готовністю компаній до міжнародного заходу ми хочемо змінити ставлення до України як до сировинного придатку, ми постараємося продемонструвати величезний спектр продукції з доданою вартістю, всіма заходами постараємося показати різноманітність нашої сертифікованої продукції — більше 600 видів.

Також ми для українських органіків зареєстрували новий домен  buyorganic.in.ua, оновлюємо сайт.

Ми намагаємося говорити з іноземцями їхньою ж мовою, звичними поняттями, і українські виробники органіки інтегруються у світову спільноту Organik.

Людмила Лебідь, AgroPortal.ua