Стратегія бренду DEFENDA — менше витрат і більше прибутків для фермера — не змінювалась із самого початку

28 грудня 2023, 05:33 2329

У 2016 році LNZ Group стала власником компанії «УкрАгроПротект» і в результаті — цілої низки сучасних високоефективних препаратів. Спочатку LNZ Group випробовувала продукти на своїх полях. Перевіривши та впевнившись у ефективності роботи препаратів, компанія вирішила поділитися досвідом їх використання з іншими аграріями.

Вже у грудні 2018 року LNZ Group вивела на український ринок власний бренд засобів захисту рослин DEFENDA. За основу його назви було взято англійське слово defense, що означає «захист». Це і є головний посил бренду. Адже продукти DEFENDA надійно захищають поля.

propData.content.image
Сергій Борисов, керівник агрохімічного напряму LNZ Group, керівник бренду DEFENDA

Наша стратегія з самого початку була навчити аграріїв економити, аби вони отримували кращий результат у вирощуванні. З тих пір нічого не змінилось. 

Компанія заходила на ринок, орієнтуючись відразу на всі його сегменти: малий, середній і великий бізнес із присутністю в усіх регіонах. 

Наразі ж менеджери DEFENDA активно працюють з усіма регіонами, де не ведуться активні бойові дії. Також надають послуги компаніям, які знаходяться близько до лінії фронту, оскільки розуміють становище, у якому вони опинились. Таким фермерам навіть надають фінансування: банківські кредити, аграрні розписки, товарні кредити. У компанії наголошують, що постійним клієнтам завжди допоможуть та підуть назустріч у будь-якому випадку. 

Очікувано, що за останні 2 роки обсяг ринку споживання ЗЗР зменшився. Посилилася тенденція до відмови від дорогих препаратів. Оскільки аграрії надають перевагу більш дешевим аналогам, частка споживання генеричних ЗЗР збільшилась. Звісно, і використання препаратів від бренду DEFENDA зросло. 

Портфель препаратів

У 2018 році до портфелю бренду входило 46 препаратів. Серед них: 23 гербіциди, 6 фунгіцидів, 6 інсектицидів, 7 протруйників, а також регулятор росту, прилипачі та десикант.

Наразі до лінійки портфелю входить уже 80 препаратів (33 гербіцидів, 15 фунгіцидів, 15 інсектицидів, 9 протруйників, а також 2 регулятори росту, 2 прилипачі, 3 десиканти та фумігант). До лінійки генеричних ЗЗР включені як уже давно відомі на ринку гербіциди Айдахо, Сумаро, Аксакал, Бетагард, Напалм та Сора-Нет, фунгіциди Меценат і Абсолют, інсектициди Бомбардир, Альфа Супер, так і нові, серед яких Літерон, Простаф, Нованте.

У портфоліо DEFENDA є широка лінійка однокомпонентних препаратів, які можна використовувати на соняшнику, кукурудзі, сої, пшениці, ягідних, овочевих. Тобто бренд пропонує по основних культурах усю технологію захисту. 

За ці роки продукти Сора-Нет, Айдахо, Напалм. Суміш Сора-Нет + Айдахо стали хітом продажів. А гербіцид Сора-Нет увійшов до топ-5 препаратів ЗЗР на українському ринку за обсягом продажів. Ця бакова суміш дає змогу контролювати однорічні злаки та дводольні бур’яни на початкових фазах розвитку культури. Вона є безпечною для культури в різних агрокліматичних умовах України. 

Серед гліфосатів надійним та беззаперечним лідером вибору аграріїв є лінійка Напалм. 

Сергій Борисов: Готуємо вихід на ринок ще одного напряму бренду

У 2022 році ми вирішили, що розвиток компанії має продовжитись, незважаючи на кризовий період. Щороку у лінійці DEFENDA додається до 6 нових продуктів. Також ми готуємо цікавий напрям від нашого бренду, який буде повʼязаний з добривами. Але це поки ще таємниця, завісу якої ми відкриємо вже наприкінці наступного року. 

Сила у людях

Роботу над брендом розпочинала досить невелика команда на чолі з Сергієм Борисовим. 

На даний час компанія має потужну команду менеджерів з продажів, яка охоплює усі регіони України. Локалізація постійно збільшується, а кваліфікація менеджерів підвищується. Також є відділ Агродепартаменту. Два роки тому зʼявився новий напрям — внесення ЗЗР дронами, оскільки працюють над тим, аби задовольнити клієнта та закрити його потреби. 

Сергій Борисов: Працюємо комплексно, аби допомогти фермеру бути рентабельним

Наші спеціалісти допомагають клієнтам у підборі насіння та захисту врожаю, а трейдинговий відділ правильно і вчасно його реалізує. Це комплексна робота, оскільки, на нашу думку, тільки в такому разі фермер може бути рентабельним, зважаючи на нестабільну, а інколи й кризову ситуацію. Наше завдання — знизити ризики для аграрія. 

Якщо порівнювати нинішню кількість клієнтів і ту, що була в перший рік роботи бренду, — вона збільшилась у понад 5 разів. 95% — це постійні клієнти, по 5-15% додається щороку. 

У компанії зауважують, що регулярно досліджують ринок, вивчаючи потреби аграріїв, та на основі цього пропонують нові продукти у портфелі. Компанія працює з кращими заводами-виробниками в Китаї за сучасними технологіями з високим контролем якості, щоб генерувати новий захист для українських полів.  

«Ми прагнемо бути поруч із нашими клієнтами, тому присутні у більшості регіонів країни та постійно розширюємо власну мережу збуту. Ми готові поділитися з партнерами знаннями, аби допомогти їм у економічно вигідному вирощуванні культур».


Наталія Помянська, AgroPortal.ua