Астра зміцнилася оновленим сервісним центром у Черкасах

14 вересня 2017, 07:10 5934

Агробудівельний альянс «Астра» 5 вересня офіційно відкрив оновлений і сертифікований за європейськими стандартами регіональний дистриб’юторський центр у зручному для клієнтів районі Черкас.
Джерело фото: АБА «Астра»
Джерело фото: АБА «Астра»

Стратегічна для компанії область вже мала два представництва «Астра» — Черкаський та Уманський. Але черкащанам бракувало зручних в експлуатації та опалюваних приміщень. Старожили пригадують, що вже кілька років мріяли про оновлення центру, підшуковуючи оптимальне місце.

Генеральний директор компанії АБА «Астра» Ігор Губарєв поділився з AgroPortal.ua інформацією про те, що продажі компанії останнім часом зросли на 30-35%, та й загалом ринок сільгосптехніки у першому півріччі 2017 року збільшився майже на чверть. «У нас сформувався запас для розвитку, тому впевнено вкладаємо кошти у сервісні майданчики, найщільніше покриття в усіх регіонах України та кваліфіковані кадри», — запевнив Ігор Губарєв.

Джерело фото: АБА «Астра»
Джерело фото: АБА «Астра»

«Астра» має кілька франшиз на ексклюзивне представництво провідних світових брендів, серед яких Fendt, Berthoud, Manitou, Oros, Gregoire Besson. Бачимо цю техніку і на зручному майданчику нового сервісного центру. «Швидкий розвиток новітніх технологій спонукає нас розширювати асортимент за рахунок інших марок, особливо пов’язаних із точним землеробством», — ділиться гендиректор «Астра». З минулого року почали поставляти актуальне  геодезичне обладнання та вимірювальні інструменти компанії Trimble.

Джерело фото: АБА «Астра»
Джерело фото: АБА «Астра»

«Нашими клієнтами стають свідомі господарі, котрі мають від 500 га землі і зрозуміли, що потрібно орієнтуватися на високоякісну техніку, — розповідає Ігор Губарєв. — Такі господарства вже купують, приміром, 360-сильний Fendt , сівалку, розкидач добрив із системою точного внесення, причіпний обприскувач. Часом розпочинають зі вживаної, демонстраційної техніки.

Ті, хто обробляють від 1 тис. га, практично вже можуть претендувати на будь-яку техніку з нашого асортименту. Зрозуміло головне: з нашими механізмами вони вийдуть на стратегічно новий рівень, стабільно нарощуватимуть свої можливості. Сміливо пропонуємо клієнтам різні програми лояльності, котрих вони не завжди можуть дочекатися від банків та лізингових компаній. Ми впевнені у спроможності своїх клієнтів, знаємо, чого від них очікувати».

Джерело фото: АБА «Астра»
Джерело фото: АБА «Астра»

Родзинка нового сервісного центру у Черкасах — спеціалізований магазин автозапчастин, перший у такому форматі. Директор департаменту запасних частин Олександр Федотов радо познайомив гостей із своїм дітищем. Каже, тепер будь-який клієнт «Астра» буде відчувати себе, ніби в Європі, де в усіх кращих дилерських центрах організовані міні-магазинчики. У всіх наступних центрах компанія вже обов’язково передбачатиме і магазини.

Джерело фото: АБА «Астра»
Джерело фото: АБА «Астра»

Сюди справді приємно зазирнути, можна комфортно відпочити, доки обслуговується ваша техніка.

«Як правило, у наших клієнтів великий парк агротехніки, ще й у постійній динаміці. Можливо, не всі вчасно дізнаються, що ми почали роботу з новим брендом. А тут на інноваційних вітринах кожен бачить марки, логотипи наших партнерів-виробників, — пояснює Олександр Федотов. — Така реклама — це вже привід ставити запитання, почати розмову із нашими консультантами, щоби розв’язати проблеми, які виникли у господарстві».

Джерело фото: АБА «Астра»
Джерело фото: АБА «Астра»

Велика частина асортименту в новому магазині — це супутні товари, професійний інструмент, який клієнт обов’язково використовує  у своїй роботі та який кожному господарю  знадобиться. Обладнання і супутні матеріали — все в одному місці, щоби далеко не їздити, не гаяти дорогоцінного часу.

«Ми пропонуємо бренди преміум-класу, а у них і вимоги відповідні. Виробники постійно удосконалюють свою техніку, а отже, і чекають від нас, дилерів, високих стандартів. Вони стають все більш вибагливими, — визнає керівник відділу маркетингу АБА «Астра» Петер Пажицкі. — Це природно: такими чудовими тракторами, комбайнами не можна торгувати на непристосованих кустарних майданчиках. Ми прискіпливо добирали підрядника, який би підготував нам якнайкращий майданчик, приміщення під майстерні, склад. І співробітники тепер мають дуже комфортні умови, підсобні кімнати, душ, окрему кімнату для переговорів».

Джерело фото: АБА «Астра»
Джерело фото: АБА «Астра»

Протягом доби «Астра» спроможна доставити більшість необхідних деталей до господарства своїх  клієнтів. Завжди може підстрахувати центральний склад у Києві. Щотижня 2-3 поставки оперативних вантажів організовується з Європи, можливі індивідуальні замовлення  безпосередньо на заводах виробників.

«Період хаосу закінчився. Кожен виробник має бути гідно представленим у регіонах. Отак ґрунтовно, як це ми бачимо у новому центрі «Астра», — підтверджує комерційний представник Berthoud в Україні Олена Пельтек. —  Це свідчення  розвитку. Прийшов час розставляти «стовпи» в регіонах, упорядковувати сервісні центри, склади запчастин із глибоким розумінням ринку. Кожен має вибрати правильного партнера і з ним вибудовувати таку систему. Для нас ключовою компанією є «Астра». Саме їй завдячує Berthoud своєю появою в Україні. Її фахівці більш ніж 10 років тому зробили далекоглядний висновок, що у наших обприскувачів є чудова перспектива в Україні. Відтоді ми разом пережили кризи, революції, неврожаї.

Джерело фото: АБА «Астра»
Джерело фото: АБА «Астра»

Відкриття оновленого центру на благодатній Черкащині — дуже знакова подія. Маємо злагоджену партнерську роботу без простоїв, відчуваємо постійну взаємодопомогу».

Менеджер із розвитку дилерської мережі AGCO  у Східній Європі Григорій Аврам нагадав: із 2005 року компанія «Астра» поставила українським господарствам 715 тракторів Fendt. Така переконлива кількість захоплює, адже за кожною поставкою — історія не тільки бізнесових, але й людських стосунків, добросовісність, професіоналізм, європейські етичні цінності, яким слідує «Астра».

Джерело фото: АБА «Астра»
Джерело фото: АБА «Астра»

«Новий офіс сертифіковано за стандартами AGCO, — підкреслив Григорій Аврам. — У нього вкладено суттєві інвестиції для того, щоб забезпечити  сервіс, ремонт будь-якої складності. А головне  —  тут працює команда професіоналів, які люблять свою справу й  інтереси клієнта ставлять на перше місце».

Вихованець компанії «Астра», а нині директор представництва  Gregoire Besson в Україні Віктор Попов теж тішиться тим, що «Астра» стає ще ближчою до своїх клієнтів: «У наш час не можна просто продавати техніку, хоч би якою золотою вона була. Її необхідно  якісно і комплексно обслуговувати. Для сімейної компанії Gregoire Besson такий підхід є одним із чітких правил тривалого і стабільного співробітництва. За підсумками продажів нашої техніки відчуваємо суттєвий прогрес «Астра», зокрема, й у Черкаському регіоні».

Джерело фото: АБА «Астра»
Джерело фото: АБА «Астра»

ПП «Крупське» із Золотоніського району ще з 2007 року працює з «Астра». «Тому що ми не настільки багаті, щоби купувати дешеві речі, — пояснює директор господарства Володимир Барвет. — Перш ніж придбати, вимогливо обраховуємо вигідність агрегатів. Скажімо, комбайн Fendt окупився у нас за 4 роки, а потім ще 4 заробляв прибутки.

Джерело фото: АБА «Астра»
Джерело фото: АБА «Астра»

Зараз маємо три трактори цієї марки  — 300, 360 і 400-сильні. Вже плануємо замість найменш потужного взяти 500-сильний, бо технології вимагають потужніших сівалок, широкозахватного обладнання.

Для нас важливий не тільки швидкий сервіс, а ще й навчання механізаторів. Спочатку круті навороти, різні пристрої, автоматика трохи лякали незвичних до цього операторів. Добре, що були організовані спеціальні навчання інженерів. Але й консультації професіоналів, які завжди неподалік, — то надзвичайно вигідно. Чудово, що тепер є офіс у Черкасах.

Джерело фото: АБА «Астра»
Джерело фото: АБА «Астра»

Дуже цікаво, що з компанією «Астра» можна домовитися про обмін старої техніки на нову. Різницю взаємовигідно оцінюємо, вона вноситься як перший внесок. Є й інші програми лояльності, зручні фінансові інструменти, наприклад, відтермінований платіж».

Володимир Васильович з болем згадує липневий град і смерч, який пронісся над угіддями «Крупського»: «У біді побачили істинних партнерів, в тому числі й «Астра». Стихія  стала випробуванням і для техніки, яку ми придбали у цієї компанії. Часом це навіть було схоже на містику, адже негода знищувала врожай, зривала дахи, розплющувала будівлі, а от техніку і в приміщеннях, і навіть надворі не ушкодила зовсім — ані подряпинки на тракторах, комбайнах і обприскувачах. І це в той час, коли у сусідів КамАЗи поперевертало. Диво та й годі».

Джерело фото: АБА «Астра»
Джерело фото: АБА «Астра»

Відкриття нового офісу у Черкасах практично не мало офіціозу. Партнери і клієнти по-дружньому обійшли нові приміщення, скористалися можливістю поспілкуватися і просто відпочити, як старі друзі.

Організатори з такої нагоди влаштували цікаві конкурси та розіграші призів. Майстер з богатирського багатоборства Віктор Юрченко не тільки сам дивував силовими вправами, але й тренував гостей заходу, вчив, як поводитися з гирями та штовхати штангу.

Джерело фото: АБА «Астра»
Джерело фото: АБА «Астра»

Контрастними до чоловічої сили були вишукані па чарівних танцюристок і ніжна музика саксофонів — теж у жіночому виконанні.  

Джерело фото: АБА «Астра»
Джерело фото: АБА «Астра»

Господарі були зворушені тим, що розділити з ними свято, попри зайнятість, приїхало понад 100 гостей, тому нікого не відпустили без оригінальних подарунків.


Ірина Садова, AgroPortal.ua