Ранкова кава // Фіаско: товари відомих брендів, які не зайшли

27 серпня 2020, 06:41 3421

Навіть найбільші компанії зі світовими іменами не захищені від хибних рішень. Бажаючи поекспериментувати з новими товарами, вони зазнавали повних провалів. До вашої уваги приклади таких фіаско від найвідоміших брендів.

 Йогурт Cosmopolitan

У кінці 20-го століття маркетологи популярного жіночого журналу Cosmopolitan подумали, що однією друкованою продукцією ситий не будеш, і вирішили випускати йогурти.

Зважаючи на таку всесвітню популярність, здавалося, що все, на чому стоятиме логотип Cosmopolitan, безумовно, стане хітом продажів. Але в реальності все виявилося не так просто. Задумка продукту була доволі простою і логічною: поки читачка гортає журнал, вона може щось їсти. Ця їжа має бути простою, корисною і низькокалорійною. Так і виникла ідея йогурту.

Товар запустили у продаж в 1999 році. Ціну завищили на основі маркетингових досліджень, а на рекламу витрачатися взагалі на стали, обґрунтовуючи високою впізнаваністю бренду. І це було помилкою Cosmopolitan, адже, запускаючи непрофільний продукт, завжди треба пояснювати, чим він кращий за конкурентів. Крім того, багато людей навіть не пов'язали назву йогурту із журналом. Після повного фіаско через півтора року продукт зник із полиць магазинів.

Харчування для самотніх людей Gerber

Gerber — одна з найвідоміших компаній із виробництва дитячого харчування. У 1970-х роках Gerber намагалися розширити асортимент і вийти на «дорослий» ринок. Тоді бренд запустив новий продукт Gerber Singles — маленькі порції їжі для самотніх людей. Це було пюре з різними смаками в таких самих баночках, як для малюків, проте цільовою аудиторією були дорослі, до того ж самотні.

Gerber передбачали, що їхню їжу будуть купувати студенти й холостяки, які не вміють або не хочуть готувати. Компанія покладала на новий продукт великі надії. Проте невдовзі з'ясувалося, що ні вміст баночок, ні назва продукту людям не подобаються.

Маркетологи Gerber не подумали про те, що для студентів «не круто» їсти пюре з банки, а для самотніх людей зайве нагадування про їхній сімейний стан може бути не дуже доречним. Тому жодного ажіотажу навколо пюре не сталося.

Бальзам для губ зі смаком сиру Cheetos

Компанія FritoLay, якій належать бренди Layєs, Cheetos і Doritos, довгі роки випускає солоні снеки. У 2005 році FritoLay вирішили піти далі й випустили зовсім неочікуваний для них продукт — ароматизований бальзам для губ Cheetos.

Проте навіть відчайдушні прихильники чипсів Cheetos не захотіли мазати губи бальзамом, що мав запах сиру й отруйно-помаранчевий колір. Поєднання їжі та косметики рідко увінчується успіхом.

Дизайнерське вино Diesel

Виробник дизайнерських джинсів Diesel свого часу обзавівся власними виноградниками та почав виробляти ще й дизайнерське вино.

Вина марки Diesel продавали у фірмових пляшках у магазинах Diesel та в декількох ресторанах. Пляшка такого вина коштувала приблизно так само, як і пара джинсів. Вино потроху продавалося, але конкурувати на ринку вино-горілчаної продукції Diesel не змогли.

Готові обіди від Colgate

Компанія Colgate, що спеціалізується на продажу засобів для догляду за ротовою порожниною, в аудиторії асоціюється виключно із зубними щітками та пастами. Але у 1982 році Colgate вирішили запустити у США лінійку готових до вживання заморожених страв Colgate Kitchen Entrees. Серед них були лазанья, плов, овочі на грилі тощо.

Компанія сподівалась завоювати зростаючий ринок готових страв для мікрохвильових печей, адже саме в той час мікрохвильовки стали популярними у США. Можливо, маркетологи Colgate розраховували й на те, що клієнти після їжі Colgate підуть купляти зубну пасту Colgate, але їхні надії не справдилися.

Ідея випускати готові страви не тільки не увінчалася успіхом, а й значно знизила продажі зубних паст. Лазанья під маркою зубної пасти викликала лише здивування в аудиторії. Тож кампанія з розширення асортименту стала найбільшим фіаско в історії Colgate.


AgroPortal.ua за матеріалами Bazilik.media