Дунайські порти залишаються без вантажу та інвесторів

26 липня 2024, 16:54 5812

У компанії «НІБУЛОН» політику залізничних перевезень АТ «Укрзалізниця» характеризують прислів’ям: «Сьогодні густо, а завтра пусто».

Про це зазначає директор із взаємодії з органами влади компанії Михайло Різак.

«KPI направлений суто на максимальні доходи сьогодні, чим в умовах природної монополії знищується товаровиробник та не розвиваються альтернативні сталі маршрути експорту», — говорить він.

Водночас Михайло Різак додає, що дунайські порти знову залишаються без вантажу та інвесторів, не сформовані стимулюючі тарифи для річкових портів Дніпра, які підривом Каховської ГЕС вже на десятиліття відрізані від виходу в море та потребують додаткової перевалки на залізничних станціях.

Для виправлення підходів «НІБУЛОН» та інші члени ринку активно піднімають питання на логістичних штабах при КМУ формування стимулюючих тарифів для річкових портів міжнародного водного шляху Е-40 та дунайських портів, які показали свою важливість для забезпечення економічної безпеки України в умовах закритих глибоководних портів.

«Ситуація в Чорному морі може різко змінитися в разі технологічного прориву рф, а залізниця ігнорує потребу розвитку двостороннього руху між станціями «Ізмаїл» та «Ізмаїл новий», добудови додаткової витяжки в Ізмаїлі та інших проєктів, необхідних для підняття потенціалу Дунайського регіону до здатності прийняти всі експортні та імпортні вантажі», — додає він.