За останні 10 років (з 2012 по 2023 рік) розповсюдження органічних продуктів охопило 90% італійських сімей, збільшившись із 13 до 23 млн сімей, які їх купують.
Згідно з даними Nomisma, загальний ринок органічних продуктів досяг 5,754 млн євро, відзначивши +7% за вартістю в домашньому споживанні (4,207 млн євро) та 1,268 млн євро (+18%) далеко від дому. Навпаки, у період із січня до вересня 2023 року, за даними CSO Italy, продажі органічних фруктів і овочів сягнули трохи менше 520 млн євро, що становить +2% за вартістю та -7% за обсягом порівняно з 2022 роком, повідомляє FreshPlaza.
Відзначається, що попри невелику протилежну тенденцію у сфері продуктів харчування загалом, у споживанні органічних фруктів та овочів зафіксовано скорочення споживання. Тенденція споживання 2024 року, згідно із зимовим звітом Coop, свідчить про помітне поліпшення купівлі фруктів та овочів: 45% вибірки споживачів керуватимуться у своїх покупках 2024 року вибором здорових продуктів. Згідно з даними, представленими Клаудіо Скалізе з SGMARKETING, благополуччя та повага до довкілля є двома основними чинниками купівлі органічних фруктів та овочів.