ДПЗКУ збільшила продажі круп і борошна на 40%

08 травня 2019, 12:52 2000

«Державна продовольчо-зернова корпорація України» (ДПЗКУ) за результатами 10-ти місяців 2018/19 маркетингового року збільшила обсяг реалізації готової продукції на внутрішній ринок на 42%.

Про це йдеться у повідомленні корпорації.

Так, цього сезону ДПЗКУ продала на ринку України 92,7 тис. т готової продукції, проти 65,4 тис. т в 2017/18 МР.

«Такого результату ДПЗКУ досягла шляхом розширення ринків збуту, зокрема виходу в роздрібні торгівельні мережі, та розширенню асортименту готової продукції. При цьому корпорація здобула понад 50 нових контрагентів», — йдеться у повідомленні.

Найближчим часом така продукція ДПЗКУ як пшеничне борошно, крупа гречана, соняшникова олія, рис та цукор буде представлена  в декількох великих торгівельних мережах.


Для довідки: ДПЗКУ створена урядом України в серпні 2010 р. До її складу входить розгалужена мережа філій — лінійні та портові елеватори, млини, комбікормові й круп'яний заводи. Сумарно 53 підрозділи-філії ДПЗКУ можуть зберігати 3,75 млн т зернових, у тому числі сумарні потужності з перевалки на експорт Одеського та Миколаївського портів складають близько 2,5 млн т зернових вантажів на рік. Корпорація має у своєму складі два власних річкових термінали (Голопристанський та Великолепетиський елеватори) з можливістю перевантаження збіжжя на водний транспорт. На всіх переробних підприємства ДПКЗКУ запроваджена система управління безпекою виробництва харчових продуктів ISO 22000:2005 НАССР.