ДПЗКУ вийде на український ринок з власною торговою маркою

21 листопада 2018, 10:28 1826

«Державна продовольчо-зернова корпорації України» збільшила обсяги реалізації борошна та висівок на внутрішній ринок більше, ніж в 1,5 рази.

Про це йдеться у повідомленні компанії.

Так, за перші чотири місяці поточного маркетингового року (липень-жовтень 2018 р.) держкорпорацією було реалізовано 36,3 тис. т борошна та висівок, що складає 22% від планових показників та на 56% перевищує обсяги відвантаження аналогічного періоду минулого року.

«Збільшення обсягів реалізації  досягнуто за рахунок гнучкої цінової політики, вдалого  розташування підприємств та оптимізації логістики та ефективному використанню власних виробничих потужностей», — зазначили в компанії.

На сьогодні більше 65% контрагентів ДПЗКУ на внутрішньому ринку — це виробники готової продукції (макаронні фабрики, хлібозаводи, пекарні), що, в свою чергу, забезпечує корпорації можливість пропонувати кожному з них індивідуальні продукцію з індивідуальними якісними характеристиками.

Окрім того, найближчим часом ДПЗКУ планує увійти в роздрібні мережі України з продукцією переробки вже під власною торговою маркою. В корпорації розраховують, що  поєднання високої якості та конкурентної ціни буде сприяти стабільному попиту на неї з боку покупців.


Для довідки: ДПЗКУ створена урядом України в серпні 2010 р. До її складу входить розгалужена мережа філій — лінійні та портові елеватори, млини, комбікормові й круп'яний заводи. Сумарно 53 підрозділи-філії ДПЗКУ можуть зберігати 3,75 млн т зернових, у тому числі сумарні потужності з перевалки на експорт Одеського та Миколаївського портів складають близько 2,5 млн т зернових вантажів на рік.