Переяслав Хліб нарощує реалізацію напівфабрикатів

07 квітня 2025, 15:25 904

За спостереженнями працівників хлібозаводу ТОВ «МИЗА» (ТМ «Переяслав Хліб»), люди стали менше їсти хліба. Найбільше його споживають чоловіки, багато виробів доставляють ЗСУ, а на місцях, у селах і містечках України споживачів поменшало через війну.

Про це AgroPortal.ua розповів директор ТОВ «МИЗА» Андрій Пироговський на виставці Food&NonFoodMaster-2025.  

propData.content.image
Андрій Пироговський, директор ТОВ «МИЗА»

Люди орієнтуються на меншу вагу хліба, купують переважно половинки, четвертинки, аби споживати свіже і не зберігати. Крім того, вартість хліба зросла за рахунок сировини, логістичних затрат, тому люди менше можуть собі дозволити. Для нас відсутність людей і їхня платоспроможність відчутна. 

Наразі хлібозавод виробляє приблизно 150 т хлібобулочних виробів на місяць. Виробництво тримається на рівні довоєнного 2021 року і навіть вище, особливо в напрямі заморожених напівфабрикатів, реалізація яких зростає.

«Заморожені напівфабрикати — це напрям, який активно розвивається. Ми розширюємо асортимент, додаючи нові види виробів із листкового тіста, що ідеально підходять для HoReCa, ритейлу та закладів харчування. Завдяки сучасним технологіям шокового заморожування ми зберігаємо якість і свіжість продукції, що дозволяє партнерам отримувати зручне рішення для швидкого приготування», — зазначив Андрій Пироговський.


Вікторія Полевик, AgroPortal.ua