Шість українських компаній вперше взяли участь у найбільшій виставці органічних продуктів Скандинавії — Nordic Organic Food Fair 2022, що завершилась у шведському місті Мальме.
Як говориться у повідомленні Офісу з розвитку підприємництва та експорту в Facebook, українські виробники органіки презентували свою продукцію в межах Національного колективного стенда України.
«Впродовж двох днів виставки учасники стенда провели понад 80 В2В-зустрічей з потенційними партнерами зі Швеції та розповіли про роботу під час війни місцевому виданню Sydsvenskan», — говориться у повідомленні.
Зазначається, що українські компанії обрали саме країни Скандинавії через те, що вони є лідерами зі споживання органічних продуктів в Європі: 62% споживачів регіону є прихильниками здорової їжі, тому витрачають більше коштів на екологічно чисті продукти. Кожен громадянин Данії витрачає €384 на органічну продукцію щорічно, швед — €212, норвежець — €83 , фін — €74. Данія та Швеція мають найвищі частки продажів органічної продукції в супермаркетах (13% та 8,7% відповідно). Національна мета Швеції щодо частки органічної продукції в закупівлях до 2030 р. — 60% (у 2019 р. було 39%).
Також в офісі уточнили, що стенд України був представлений такими компаніями:
За даними Офісу з розвитку підприємництва та експорту, Healthy Tradition Official отримала перше замовленням від стокгольмського екомагазинчика. Тепер шведські споживачі ласуватимуть цілющими напоями від українського виробника.