VARUS перейшов на середній і низький ціновий сегмент продукції

05 листопада 2022, 13:30 2885

Асортиментна політика VARUS пішла на пріоритет середнього і низького цінового сегменту. Водночас високий ціновий сегмент теж залишається для вибору.

Про це в інтерв’ю Sostav.ua розповіла директорка з маркетингу VARUS Ольга Рум'янцева.

«Споживчі настрої змінились у бік економії. Кожен клієнт шукає вигідні пропозиції, незалежно, в якому ціновому сегменті він купував раніше. Тому ми намагаємось підсилити середній та низький ціновий сегмент. Якщо говорити про категорії, то, за даними аналітики, перерозподіл за категоріями не змінився», — зазначає Ольга Рум’янцева. 

А ось карта постачальників VARUS змінилась. Мережі довелось шукати імпортну заміну херсонським кавунам та мелітопольській черешні. Сіль з Бахмута (ДП «Артемсіль») замінили на італійську, іспанську, турецьку і польську. Значно зріс імпорт томатної пасти та макаронних виробів.

«Водночас відкриваються можливості для українського бізнесу. У кожному сегменті ринку є регіональні та місцеві виробники. VARUS завів на свої полиці локальних виробників сирів, м’ясних виробів, побутової хімії», — розповідає директорка з маркетингу.